سوزاندن اتریوم در تبلیغات NFT آزمایشگاه یوگا به اوج جدیدی رسید

سایر NFTها در هفت روز گذشته با تقریباً 55816 ETH یا 56٪ از کل سوختگی ها در آن دوره، در صدر جدول امتیازات رایت قرار دارند.

نرخ سوزاندن اتریوم (ETH) به دنبال فروش بسیار مورد انتظار زمین های توکن شده در پروژه آتی Metaverse “Otherside” توسط Yuga Labs به سطوح بالاترین تاریخ (ATH) افزایش یافته است.

آزمایشگاه‌های یوگا، خالقان Bored Ape Yacht Club (BAYC) 55000 NFT زمین مجازی با نام «Otherdeeds» را در 1 می فروختند. تقاضای بی‌نظیر برای این توکن‌ها مشاهده شد. هزینه های گاز اتریوم بسیار بالا می رود تعداد معدودی از کاربران فقط برای انجام تراکنش‌های خود 2.6 ETH (7400 دلار) تا 5 ETH (14270 دلار) پرداخت کردند.

پس از اجرای هارد فورک لندن یا در طول هر تراکنش در شبکه، یک کارمزد پایه ETH سوزانده می شود ارتقاء EIP 1559 سال گذشته

بر اساس داده های گردآوری شده از Glassnode و Data Always، نزدیک به 70000 ETH در 1 می سوزانده شد که بیش از سه برابر ATH قبلی که حدود 20000 در اواسط ژانویه بود، سوزانده شد.

داده های Ultrasound.Money نشان می دهد از زمان ادغام EIP 1559 در 5 آگوست 2021، میانگین نرخ سوختگی 5.81 ETH در دقیقه بوده است.

با این حال، در میان فروش Otherdeed NFT، این رقم به 9.83 ETH در دقیقه افزایش یافت و در مجموع 99084.65 ETH در هفت روز گذشته رسید. از آن زمان میزان سوختگی به حدود 3.9 ETH در دقیقه کاهش یافته است.

مربوط: هزینه های گاز اتریوم به پایین ترین سطح از آگوست 2021 رسیده است

در حالی که پلتفرم‌ها و پروژه‌های دیگر این رقم را به خود اختصاص داده‌اند، قابل توجه است که NFT‌های Otherdeed در هفت روز گذشته با تقریباً 55,817 ETH یا 56 درصد از کل سوختگی‌ها در آن دوره، در صدر جدول امتیازات رایت قرار دارند. این رقم به طور قابل توجهی جلوتر از رتبه دوم OpenSea با 7152 ETH است.

تابلوی امتیازات رایت هفت روزه ETH: Ultrasound.Money

شاید این آخرین باری باشد که یوگا لبس اتریوم را مسدود می کند

با توجه به اینکه تقاضا برای فروش به طور موقت شبکه اتریوم را تحت فشار قرار داده است، و بسیاری از کاربران وجوه خود را بابت کارمزدهای گاز برای تراکنش های ناموفق اتریوم از دست می دهند، آزمایشگاه یوگا قصد خود را برای ساخت یک بلاک چین و پورت آن را مشخص کرده است. ApeCoin وابسته به BAYC بر فراز.

در یک توییتر پست دیروز، آزمایشگاه یوگا اعلام کرد که هزینه گاز را به کاربر بازپرداخت خواهد کرد و خاطرنشان کرد:

«از اینکه چراغ‌های اتریوم را برای مدتی خاموش کردیم متأسفیم. کاملاً واضح به نظر می رسد که ApeCoin باید به زنجیره خود مهاجرت کند تا به درستی مقیاس شود. ما می‌خواهیم DAO را تشویق کنیم که در این راستا فکر کند.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس