سولانا: احساسات منفی سرمایه گذاران همچنان در حال افزایش است

  • احساسات نزولی در بین سرمایه گذاران سولانا (SOL) شروع به ایجاد کرده است.
  • یکی از بنیانگذاران اتریوم به اشتراک گذاشت که دیدگاه منفی نسبت به شبکه دارد.
  • تیم سولانا در 28 می اعلام کرد که ساعت بلاک چین 30 دقیقه پشت سر ساعت کار می کند.

احساسات نزولی در بین آنها شروع به ایجاد کرده است سولانا (SOL) سرمایه گذاران با کاهش سرعت شبکه. برای افزودن به احساسات نزولی، یکی از بنیانگذاران اتریوم به اشتراک گذاشت که او نیز دیدگاه منفی نسبت به شبکه دارد.

گاوین وود، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اخیراً هشداری به آلت کوین دارندگان به گفته بنیانگذار، قیمت سولانا ممکن است پس از 1 تریلیون دلاری که در سقوط اخیر بازار منحل شد، افت دیگری را تجربه کند. در واکنش به سقوط بازار، آلتکوین های محبوب مانند Solana، Binance Coin، Ripple و Cardano با افت قیمت مواجه شدند.

وود در مصاحبه با رویترز در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت [he] ما امیدواریم که مردم هنگام درگیر شدن در یک جامعه، اکوسیستم، اقتصاد به آنچه که نام ارز را پنهان می کند توجه بیشتری نشان دهند. این فناوری نمی‌تواند از اشتباه کردن افراد جلوگیری کند، اما می‌تواند به کسانی که می‌خواهند حقایق جهان و آنچه را که می‌خرند بهتر درک کنند، کمک کند.

آخرین سقوط در بازار کریپتو یکی از بزرگ‌ترین مواردی است که جامعه کریپتو تا به حال تجربه کرده است و با سقوط در LUNA و UST مشتعل شد. این باعث ایجاد شک و ترس در بین سرمایه گذاران شده است.

اکنون سولانا از مشکلات عملیاتی رنج می برد. این تیم در 28 می اعلام کرد که ساعت بلاک چین 30 دقیقه پشت سر ساعت کار می کند. در نتیجه، جوایز در شبکه تاثیر منفی می‌گذارد.

طبق طراحی، بلاک چین سولانا 400 میلی ثانیه زمان بلوک دارد. با این حال، این میانگین اکنون 659 میلی ثانیه است. این بدان معناست که پاداش‌های شرط‌بندی کاهش می‌یابد زیرا زمان‌های آهسته بلوک به اختلاف با ساعت تبدیل می‌شود. به جای 182 دوره در سال (پاداش در هر دوره پرداخت می شود)، دوره های کمتری با تاخیر در دوره وجود دارد. بلاک چین.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر