سولانا اخیرا به یکی از مرسوم ترین ارزهای ارز دیجیتال شده در فضا تبدیل شده است. جلب علاقه هم سرمایه گذاران و هم علاقه مندان به کریپتو در این فضا. ارز دیجیتال محبوب شاهد اتفاقات قابل توجهی بوده است افزایش فعالیت شبکهحتی از اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان نیز پیشی گرفته است.

سولانا از فعالیت شبکه اتریوم پیشی گرفت

در 16 مارس، سولانا افزایش عمده ای را در فعالیت کلی شبکه خود تجربه کرد و ظرفیت خود را در میان تقاضاهای فزاینده به حداکثر رساند. شبکه گذشته بود حجم کل معاملات اتریوم و بر اساس این گزارش، بیش از 1.1 میلیارد دلار از حجم معاملات روزانه خود فراتر رفت داده ها توسط DefilLama.

به طور خاص، 24 ساعته سولانا حجم معاملات تقریباً 3 میلیارد دلار ثبت کرده بود و از حجم روزانه 2.04 میلیارد دلاری اتریوم گذشت. در طول جهش، شبکه شاهد حجم بی سابقه ای از فعالیت های معاملاتی بود که منجر به تراکنش های ناموفق و افزایش زمان پینگ شد.

مانند برجسته شده است توسط Solana Validator، زمان پینگ شبکه ارزهای دیجیتال در 18 مارس، به 46 ثانیه حیرت‌انگیز جهش کرده بود که باعث 30 تا 40 درصد تراکنش‌های ناموفق شد. گزارش اعتبارسنجی همچنین افزایش مداوم و سریع را نشان داد تعداد تراکنش سولانان، ثبت بیش از 276 میلیون تراکنش در زمان نگارش این مقاله با حدود 2107 تراکنش در ثانیه.

این افزایش در فعالیت شبکه سولانا به افزایش علاقه نسبت داده شده است میم سکه های مبتنی بر سولانا. در روز پنج‌شنبه، ۱۴ مارس، degens مشتاقانه دنبال یک میم کوین جدید به نام می‌گردید کتاب میم (BOME)، که یک جهش صعودی بی سابقه را تجربه کرده بود که باعث شد ارزش بازار آن از تقریباً صفر به 1.45 میلیارد دلار افزایش یابد.

در این دوره ها، قیمت سولانا همچنین شاهد افزایش غیرمنتظره قیمت بود که آن را در هفته گذشته بیش از 30 درصد افزایش داد. کریپتوکارنسی از ابتدای سال جاری حرکت ثابتی داشته و اندکی نشان داده است. اصلاحات قیمت قبل از اینکه به مسیر صعودی خود ادامه دهد.

SOL Price سوار بر موج صعودی

در میان محبوبیت رو به رشد سولانا و افزایش حجم تراکنش ها، این ارز دیجیتال شاهد یک افزایش قیمت به بیش از 200 دلار، که نشان دهنده افزایش روزانه تقریباً 8.9٪ در زمان نوشتن است. ارز دیجیتال ارزش بازار همچنین با 11.10 درصد افزایش، بیش از 89 میلیارد دلار را به ثبت رساند و به طور پیوسته به مرز 100 میلیارد دلار نزدیک شد.

به دلیل فعالیت های شبکه ای بسیار زیاد و محبوبیت رو به رشدسولانا با موفقیت جایگاه چهارمین ارز دیجیتال بزرگ را از نظر ارزش بازار به دست آورده است. سبقت گرفتن از زنجیره BNB (BNB) با توجه به CoinMarketCap بیش از چهار میلیارد.

علاوه بر این، ارز دیجیتال است رسیده است در سطح جهانی از نظر علاقه جستجوی گوگل به بالاترین سطح خود رسیده است و به بالاترین حد خود رسیده است. این افزایش به افزایش علاقه و تقاضا برای دارایی دیجیتال محبوب نسبت داده شده است.

SOL price crosses $200 | Source: SOLUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از لینکدین، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر