سولانا اخبار مثبتی برای سرمایه گذاران و دارندگان ارزهای دیجیتال خود کم ندارد زیرا تلاش می کند از عملکرد ضعیف خود در ماه گذشته بازگردد.

  • سولانا در حال حاضر با تورم عرضه مواجه است
  • SOL آمد 2nd در کنار AXL در جستجوهای پرطرفدار 7 روزه
  • این ارز دیجیتال در 30 روز گذشته 6.3 درصد کاهش یافته است

اخیراً اعلام شد که پروتکل Tulip با WalletConnect با موفقیت در شبکه Solana یکپارچه شده است.

Tulip Protocol یک برنامه غیرمتمرکز (dApp) است که گفته می‌شود یک جمع‌کننده بازده کارآمد است که از بلاکچین Solana کم هزینه و بسیار کارآمد استفاده می‌کند و به سهامداران امکان می‌دهد حتی بدون مدیریت فعال، APY‌های بالاتری داشته باشند.

در همین حال، در 8 اکتبر، سولانا از نظر جستجوهای پرطرفدار برای یک دوره هفت روزه از تمام ارزهای دیجیتال پیشی گرفت و رتبه seco را به خود اختصاص داد.nd پشت AXL

در صدر فهرست پیشرفت‌های اخیر برای شبکه SOL، توسعه Firedancer است – یک مشتری اعتبارسنجی که قرار است از هرگونه قطعی در آینده جلوگیری کند.

سولانا قادر به نوشتن حروف بزرگ نیست

حتی با وجود تمام این رویدادهای مثبتی که حول محور سولانا می چرخد، ارز دیجیتال همچنان به مبارزه برای خروج از رکود خود ادامه می دهد.

9هفتم بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار در حال حاضر با قیمت 32.52 دلار در حال تغییر است و بر اساس پیگیری های انجام شده طی ماه گذشته 6.3 درصد کاهش یافته است. کوینگککو.

این دارایی افت شدید قیمت را تجربه می‌کند و در بازه زمانی سالیانه به میزان 79.3 درصد کاهش یافته است. همچنین، در سال گذشته، سولانا 70 درصد از 100 دارایی برتر ارزهای دیجیتال، عملکرد بهتری داشته است.

30 روز گذشته نیز برای کریپتو دوستانه نبوده است، زیرا تنها توانست 12 روز در رنگ سبز باقی بماند. در حال حاضر 87 درصد از بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی 259.52 دلار که در 6 نوامبر 2021 به دست آورده بود، کاهش یافته است و در آستانه تورم عرضه است.

اگرچه SOL بیشتر دارایی های دیجیتالی خود را در جستجوهای پرطرفدار شکست داد، اما در موقعیت نزولی قرار دارد و به همراه بیشتر فضای ارزهای دیجیتال به مبارزه ادامه می دهد.

متریک ارسال سیگنال نزولی

اگر تنها موقعیت پرطرفدار آن بتواند سولانا را نجات دهد، دارایی در این موقعیت نامطمئن که به سمت کاهش قابل توجه دیگری در حال حرکت است، قرار نخواهد گرفت.

نمودار روزانه آن مملو از اخبار بد بود زیرا جریان پول Chaikin (CMF) نزولی را به پایین‌تر از موقعیت خنثی حیاتی نشان داد – نشانه‌ای از حرکت نزولی.

Source: TradingView

با در نظر گرفتن تمام فعالیت نمودارهای سولانا، تحلیلگران به این نتیجه رسیدند که این دارایی می تواند به نشانگر مقاومت 34.14 دلار نگاه کند.

این می تواند به این معنی باشد که در روزهای آینده، حتی اگر کریپتو از نظر قیمت معاملاتی بهبود یابد، به بالای 34.14 دلار نخواهد رسید.

با این فرض که SOL حرکتی صعودی خواهد داشت که به این زودی اتفاق نمی افتد زیرا پیش بینی می شود دارایی در پنج روز آینده کاهش یابد و با قیمت معاملاتی 31.22 دلار تسویه شود.

ماه آتی نوامبر نیز برای سولانا خوب به نظر نمی رسد زیرا پیش بینی می شود با قیمت 21.39 دلار تغییر کند.

SOLUSD trading pair at $32.68 | Featured image from کریپتو News, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر