افزایش 11 درصدی سولانا از افت آن در 7 سپتامبر پس از ماه ها شرایط آشفته بازار حاصل شد. یک دهم آن ممکن است تا زمان انتشار این مطلب بی معنی باشد. بازار در حال حاضر روند صعودی دارد.

بازار در روز چهارشنبه به 33.79 دلار رسید و با 9.29 درصد کاهش به 30.89 دلار رسید. در این مرحله، هر دو CCI و Stoch RSI برای SOL نشان دادند که ارز دیجیتال بیش از حد فروخته شده است.

در حالی که SOL در طول هشت ساعت در حال بهبود بود، حجم معاملات از فروش 1.650 میلیون به 1.280 میلیون کاهش یافت.

گاوهای سولانا از فشار بی تاب هستند

شیب نسبتاً جزئی بود و گاوها همچنان به بالا رفتن ادامه دادند. یکی از بزرگترین تغییرات مثبت قیمت از زمان معرفی SOL، افزایش 16.55 درصدی بود. تحقیقات اخیر نشان می دهد که این اقدام قیمت بسیار صعودی است.

اگر بتواند بالاتر از تنش منطقه انباشت طولانی (33.05 دلار) در نمودارها به پایان برسد، می توانیم در مورد حرکت قیمت تا 36.50 دلار خوش بین باشیم.

از جدیدترین داده‌های موجود، می‌توانیم ببینیم که خط پشتیبانی فعلی در محدوده قیمتی 32.40 دلار قرار دارد، اما اخیراً قیمت بسیار بالاتر، نزدیک به 35.26 دلار معامله می‌شود.

Chart: TradingView.com

از زمان شکستن چندین سطح مقاومت کوتاه مدت در سطوح 50، 38.2 و 23.6 Fib، قیمت SOL حمایت خود را حفظ کرده است.

SOL در حال تلاش برای ادغام موقعیت خود در بالای سطح فیبوناچی 23.6 پس از عبور از منطقه مقاومت 34.36 دلار است. این روند با آخرین تجزیه و تحلیل قیمت مطابقت دارد.

انتظار می رود SOL مقاومت را در 33.85 دلار شکست دهد

در نمودار چهار ساعته، SOL یک “مثلث متقارن” تشکیل داد. مثلث متقارن الگویی از کاهش نوسانات است.

این نشان می دهد که نوسانات بازار در حال کاهش است و به احتمال زیاد بازار به زودی آغاز می شود. احتمال بیشتری وجود دارد که SOL از منطقه خود در سمت بالاتر خارج شود و از مقاومت 33.85 دلار فراتر رود.

بر اساس این الگو، شکست بالای 33.85 دلار، قیمت سولانا را به بالاترین سطح 25 آگوست (36.42 دلار) و به دنبال آن سطح روانی 40.0 دلار خواهد رساند.

این ممکن است در مورد بازار فعلی باشد. شکست 33.85 دلار در اوایل صبح امروز در زمان نگارش رخ داد. به دنبال آن، محدوده قیمت 5.77 درصد افزایش یافت.

حرکت صعودی کاهش نیافته است. شاخص های مثبت بازار همچنان حاکی از خرید قوی است. چند روز آینده نشان خواهد داد که آیا این شکست نشان دهنده رونق بزرگ بعدی SOL است یا خیر.

SOL total market cap at $12.2 billion on the daily chart | Source: TradingView.com
Featured image from TheNewsکریپتو, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر