سولانا در هفت روز گذشته شاهد نیروی صعودی قوی بوده است، با این حال، گاوها در زمان نگارش این مقاله قدرت خود را از دست دادند. طی 24 ساعت گذشته، سکه 9 درصد کاهش یافته است. سطح پشتیبانی فعلی برای SOL 38 دلار بود. قیمت دارایی یک ماه پس از رالی عظیمی که در 13 جولای رخ داد به بالاترین سطح خود رسید. چشم انداز فنی برای سولانا، خرس ها را به تصویر می کشد.

پس از اینکه بیت کوین در روز گذشته 6 درصد در نمودار خود سقوط کرد، آلت کوین ها نیز تأثیر مشابهی بر نمودارهای خود داشتند. خرید قدرت سولانا به طور قابل توجهی کاهش قیمت را کاهش داد. پس از یک رالی امدادی، معمولاً غیرعادی نیست که سکه‌ها در نمودارهای خود دوباره دنبال شوند.

اگر خرید قدرت افزایش یابد، سولانا ممکن است دوباره از سطح قیمت فعلی خود عبور کند و سقف قیمت سربار را هدف قرار دهد. اگر SOL بتواند قیمت 44 دلار را تغییر دهد، بازدید از 50 دلار چندان دشوار به نظر نمی رسد. خرید قدرت و قدرت بازار بیشتر به سولانا کمک می کند تا شتاب قیمت را دوباره به دست آورد. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز 1.07 تریلیون دلار است 5.1٪ تغییر منفی در 24 ساعت گذشته

تحلیل قیمت سولانا: نمودار چهار ساعته

سولانا در نمودار چهار ساعته 41 دلار قیمت داشت منبع: SOLUSD در TradingView

SOL در زمان نگارش این مقاله با قیمت 41 دلار معامله می شد. گاوها پس از رسیدن به مرز 46 دلار، شتاب خود را از دست دادند. مقاومت سربار برای سولانا 48 دلار بود، حرکتی که بالاتر از آن می تواند به سولانا کمک کند تا 50 دلار را لمس کند و حتی از آن بالاتر برود.

سقوط از علامت قیمت فعلی تضمین می کند که SOL علامت 38 دلار را لمس می کند و سپس خط حمایت 30 دلار را لمس می کند. اگر قدرت خرید حرکت خود را حفظ کند، SOL ممکن است قبل از اینکه بخواهد بیشتر افزایش یابد، در اطراف همان منطقه قیمت قرار بگیرد. مقدار SOL معامله شده افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش قدرت خرید است که می تواند نشانه ای از بهبود در نمودار چهار ساعته باشد.

تحلیل فنی

سولانا
سولانا قدرت خرید منفی را در نمودار چهار ساعته نشان داد منبع: SOLUSD در TradingView

قدرت خرید آلتکوین پایین باقی ماند، فروشندگان بر روند قیمت در نمودار مسلط بودند. بر همین اساس، شاخص قدرت نسبی نیز همین احساس را نشان داد. RSI زیر نیم خط تصویر شده بود و این به معنای کاهش قدرت خرید بود.

اگرچه تعداد خریداران کاهش یافت، اما این اندیکاتور افزایشی را نشان داد که می تواند صعودی تلقی شود. قیمت SOL زیر 20-SMA بود، که نشان می‌دهد در کوتاه‌مدت فروشندگان حرکت قیمت را هدایت می‌کنند. با این حال، سولانا بالاتر از 50-SMA و 200-SMA بود که نشان می داد که اقدام صعودی می تواند شاهد بازگشت مجدد باشد.

مطلب پیشنهادی | سولانا 70 درصد درخشش بیشتر می‌افزاید – آیا SOL می‌تواند روشنایی را حفظ کند؟

سولانا
سولانا سیگنال فروش را در نمودار چهار ساعته به تصویر کشید | منبع: SOLUSD در TradingView

SOL کاهش قدرت خرید را ثبت کرد و سیگنال فروش را نمایش داد. Awesome Oscillator جهت و حرکت قیمت را در امتداد روند معکوس نشان می دهد. AO نوارهای سیگنال فروش قرمز را تشکیل داد که سیگنال فروش دارایی است.

Parbolic SAR همچنین جهت قیمت را نشان می دهد، خطوط نقطه چین بالای کندل به این معنی است که جهت قیمت در زمان نوشتن منفی بوده است. برای اینکه سولانا به سمت بالا حرکت کند، قدرت خرید باید در نمودار افزایش یابد.

مطالب مرتبط | سولانا و بهمن آماده سود هستند زیرا بازار کریپتو از بادهای جدید بهره می برد

Featured image from The Financial Express, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر