سولانا در حال حاضر در یک روند نزولی قرار دارد، قیمت آلتکوین به زیر خط حمایت حیاتی 40 دلار کاهش یافته است. این نزول در وسط یک می آید قطع شدن شبکه، هنوز دوباره! یک نقص نرم افزاری باعث قطعی شد که بیش از 4 ساعت به طول انجامید.

سولانا همچنین در ماه ژانویه یک قطعی بزرگ دیگر را تجربه کرده بود که بیش از 18 ساعت طول کشید. این ظاهراً اکوسیستم سولانا را تحت تأثیر قرار داده است زیرا قطعی مداوم باعث می شود معامله گران ارزش سهام خود را به طور همزمان از دست بدهند.

در 24 ساعت گذشته، آلتکوین حدود 6.4 درصد از ارزش خود را از دست داده است. در هفته گذشته، SOL بیش از 12 درصد کاهش یافت. پس از یک دوره تثبیت، SOL تلاش کرد تا صعود کند اما خرس‌ها بلافاصله پس از آن بازگشتند. درست پس از از دست دادن پشتیبانی حیاتی آلتکوین 50 دلاری، از آن زمان به طور مداوم ارزش داشته است. قدرت خرید نیز به دلیل روند نزولی اخیر کاهش یافته است.

تحلیل قیمت سولانا: نمودار یک روزه

سولانا در نمودار یک روزه 38 دلار قیمت داشت | منبع: SOLUSD در TradingView

SOL در زمان نگارش این مقاله با قیمت 38 دلار معامله می شد. حمایت 40 دلاری خود را از دست داد و روند نزولی داشت. اگر SOL نتواند در سطح قیمت فعلی خود باقی بماند، ممکن است 34 دلار را هدف قرار دهد. سکه این سطوح قیمت را آخرین بار در ماه اوت 2021 لمس کرد. خط روند نزولی (زرد) با روند نزولی در بازار موافق است.

برای اینکه گاوها جمع شوند تا تز نزولی را باطل کنند، سکه باید 50 دلار تلاش کند. حجم معامله سکه کاهش یافته بود و در قرمز بود. این قرائت نشان دهنده تسلط نزولی در بازار بود.

تحلیل فنی

سولانا
سولانا در نمودار یک روزه کاهش قدرت خرید را ثبت کرد منبع: SOLUSD در TradingView

SOL سعی کرده بود برای مدت کوتاهی شاخص قدرت نسبی را بهبود بخشد اما در زمان نوشتن این اندیکاتور نزولی را نشان داد. شاخص قدرت نسبی کمی بالاتر از منطقه فروش بیش از حد بود، اما فشار خرس ها می تواند باعث شود که SOL بیش از حد فروش شود.

از آنجایی که فروشندگان بازار را در دست گرفته اند، سکه به زیر خط 20-SMA سقوط کرده است. قرائت زیر خط 20-SMA نشان داد که فروشندگان در حال حرکت قیمت در بازار هستند. با این حال، یک فشار خفیف از سوی گاوها می تواند قیمت SOL را به بالای 20-SMA بکشاند که سپس فشار فروش در بازار را کاهش می دهد.

مطالب مرتبط | به لطف این الگو، سولانا (SOL) می تواند صعودی را ثبت کند

سولانا
سولانا سیگنال خرید را در نمودار یک روزه فلش کرد | منبع: SOLUSD در TradingView

باندهای بولینگر که مسئول به تصویر کشیدن نوسان قیمت بودند، نشان دادند که یک انتشار فشرده وجود دارد. انتشار فشرده اساساً به این معنی است که نوسان قیمت را می توان انتظار داشت. با توجه به اینکه نمودار بالا سیگنال های متفاوتی را نشان می دهد، قیمت سولانا می تواند در هر دو طرف تغییر کند.

Awesome Oscillator حرکت فعلی قیمت و همچنین تغییر در همان را به تصویر می کشد. نشانگر نوارهای سیگنال سبز رنگ را چشمک زد که نشان دهنده تغییر در حرکت همراه با سیگنال خرید بود.

اگر معامله‌گران به آن عمل کنند، سیگنال خرید می‌تواند صعودی تلقی شود.

با توجه به سایر اندیکاتورها، به نظر می رسد که SOL ممکن است در همان قیمت در جلسات معاملاتی فوری گیر کند. اگر بازار گسترده تر حمایت را گسترش دهد، می توان انتظار تغییر را داشت.

مطالب مرتبط | آیا بیت کوین می تواند به 35 هزار دلار بازگردد؟ در اینجا چیزی است که در راه است

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر