solana-nft

  • سولانا در فروش کل NFT به رتبه سوم رسیده است.
  • شبکه سولانا در میان معامله گران NFT شتاب بیشتری می گیرد زیرا فروش آنها به بیش از 1.6 میلیارد دلار افزایش یافت.
  • سولانا از نظر حرکت قیمت در 7 روز گذشته بهتر از اتریوم عمل کرده است.

سولانا، معروف رقیب اتریوم، به رتبه سوم در فروش کل NFT در تمام دوران رسیده است. این سولانا را درست پشت سر رونین و اتریوم قرار می دهد.

شبکه سولانا در حال افزایش است توکن غیر قابل تعویض (NFT) معامله گران به عنوان فروش آنها به بالای 1.6 میلیارد دلار افزایش یافت. این امر سولانا را به سومین بلاک چین فعال از نظر حجم فروش تبدیل می کند.

محبوبیت فزاینده سولانا در داده های ارائه شده توسط CryptoSlam مشهود است. بر اساس این داده ها، سولانا اکنون پس از اتریوم، در رتبه دوم فروش کل در سی روز گذشته قرار دارد. با وجود اینکه اتریوم همچنان در صدر قرار دارد، سولانا در حال نزدیک شدن است و فاصله بیشتری با رقبای خود ایجاد می کند.

انتظار می رود که کششی که Solana تا کنون به دست آورده است، پس از تکمیل بازار NFT، OpenSea، ادغام با Solana در اواخر آوریل، حتی بیشتر شود.

در سایر اخبار مرتبط، سولانا از نظر حرکت قیمت در 7 روز گذشته از اتریوم بهتر عمل کرده است، علیرغم اینکه قیمت آن در 24 ساعت گذشته بیش از رقیب خود کاهش یافته است.

همانطور که از نمودار بالا مشخص است، اتریومکه در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه دوم قرار دارد، در 24 ساعت گذشته 4.89 درصد کاهش داشته است. در همین مدت، قیمت سولانا 6.07 درصد کاهش یافته است.

با توجه به CoinMarketCap، با نگاه کردن به آمار هفتگی، تصویر کمی متفاوت به نظر می رسد. اتریوم 1.59 درصد سقوط کرد در حالی که سولانا 11.31 درصد صعود کرد.

همانطور که در نمودار نیز مشاهده می شود، ارزش بازار اتریوم در حال حاضر 120,264,502 دلار است. ارزش بازار سولانا در حال حاضر 325,728,289 دلار است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر