Solana (SOL) احساسات صعودی را در برابر تتر (USDT) ایجاد می کند، زیرا قیمت Solana (SOL) به دنبال افزایش با شکست قریب الوقوع بالاتر از مقاومت فعلی است. بیت کوین (BTC) پس از بسته شدن شمع هفتگی با نوت بالا، قدرت قابل توجهی به دست آورد و قیمت آن برای اولین بار در هفته ها بالای 21700 دلار باقی ماند. اکثر دارایی های ارز دیجیتال شده، از جمله Solana (SOL) از این مزیت بهره مند شده اند و هدف از آن بالا رفتن قیمت است. (داده های بایننس)

تحلیل قیمت سولانا (SOL) در نمودار هفتگی

نمودار قیمت هفتگی SOL | منبع: SOLUSDT On Tradingview.com

قیمت SOL برای حفظ حرکت صعودی خود در ماه های اخیر تلاش کرده است، زیرا از منطقه 45 دلاری که به عنوان منطقه عرضه برای اکثر فروشندگان عمل می کرد، رد شد.

علیرغم افزایش احساسات مبنی بر افزایش قیمت SOL، SOL تلاش کرده است تا شتاب صعودی خود را به دست آورد.

نمودار هفتگی SOL خوب به نظر می رسد، زیرا هفته ای که با احساسات صعودی بیشتر به پایان رسید، صعودی به پایان رسید. از آنجایی که قیمت SOL نمی تواند روند بالاتری داشته باشد، در برابر شکستن بالای 38 دلار با مقاومت روبرو می شود.

SOL باید از این سطح بالاتر برود تا قیمت آن به 40 دلار و احتمالاً 45 دلار افزایش یابد. برای شانس بهتر معاملات بالاتر، قیمت SOL باید شکسته شود و بالاتر از این مقاومت بماند. اگر قیمت SOL با حجم قابل توجهی شکسته شود، ممکن است قیمت افزایش یابد. اگر قیمت SOL شکست بخورد، می‌توانیم شاهد یک آزمایش مجدد 31 دلاری باشیم که به عنوان منطقه تقاضای خوبی برای فروش قیمت عمل می‌کند.

به نظر می رسد قیمت SOL در حال افزایش است زیرا بازار برای یک رالی امدادی آماده می شود.

مقاومت هفتگی برای قیمت SOL – 38-45 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت SOL – 31 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت SOL در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه SOL | منبع: SOLUSDT On Tradingview.com

بازه زمانی روزانه برای قیمت‌های SOL صعودی به نظر می‌رسد، با هدف پایان دادن به روز در بالاترین سطح پس از بسته شدن شمع قوی هفتگی. SOL از پایین ترین سطح روزانه خود بازگشته است و در تلاش است از میانگین متحرک نمایی 50 عبور کند.

با حجم خوب، قیمت SOL بالاتر از این منطقه 38 دلاری خواهد بود و به عنوان مقاومتی برای افزایش قیمت SOL عمل می کند.

اگر قیمت SOL نتواند به بالای 38 دلار برسد، ممکن است منطقه پایین 31 دلار را مجددا آزمایش کند تا حجم بیشتری را برای افزایش احتمالی بالاتر از آن منطقه قیمت جمع کند.

در بازه زمانی روزانه، قیمت SOL در حال حاضر با 37 دلار معامله می‌شود و بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 (EMA) قرار دارد. قیمت 36 دلار مطابق با 50 EMA است که مقاومتی در برابر قیمت SOL است.

اگر قیمت SOL 50 EMA را تغییر دهد، یک حرکت صعودی قیمت قوی فرض می‌شود. اگر قیمت SOL به 23.6 درصد برسد اصلاح فیبوناچی (فیب). ارزش، حرکت قیمت بالاتر فرض می شود.

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای SOL بالای 50 است که نشان دهنده حجم بالای سفارش خرید است.

مقاومت روزانه برای قیمت SOL – 45 دلار.

پشتیبانی روزانه برای قیمت SOL – 31 دلار.

Featured Image From NewsBTC, Charts From 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر