گفته می‌شود که سولانا (SOL) در بهترین شرایط یا با حفظ وضعیت سبز فعلی خود تا 60 دلار افزایش می‌یابد، این بر اساس توییتی است که توسط معامله‌گر Altcoin Sherpa که بیش از 180400 دنبال کننده در توییتر دارد، ساخته شده است.

در حالی که Altcoin Sherpa در مورد عملکرد SOL مطمئن است، او در مورد قدرت کریپتو تردید دارد. علاوه بر این، Altcoin Sherpa هنوز هم فکر می‌کند که SOL در زمان انتشار بسیار نزولی است، اما هنوز درجه مناسبی از فرصت معاملاتی وجود دارد.

SOL در حال حاضر با قیمت 43.87 دلار معامله می شود که بر اساس ارقام Coingecko در روز جمعه، 18 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است. این توکن در مجموع یک هفته بی عیب و نقص داشت زیرا قبل از اصلاح از تنها 34 دلار به تقریباً 47 دلار رسید.

SOL تا سال 2025 به 166 دلار و تا سال 2030 به 512 دلار برسد

گفته می شود SOL تا پایان سال 2022 خیلی تغییر نخواهد کرد. با این حال، هنگامی که شما HODL کنید، ممکن است تا پایان سال 2030 دوباره خوش بینانه به نظر برسد. کارشناسان فین تک و Web3 پیش بینی کرده اند که قیمت SOL تا پایان سال 2022 به 50 دلار خواهد رسید. .

خوب، این در واقع یک رقم کاهش 75 درصدی در مقایسه با پیش‌بینی قیمت در ابتدای سال است. در یک نکته سبک تر، این پنل پیش بینی می کند که SOL ممکن است تا سال 2025 به قیمت باشکوه 166 دلار برسد. در واقع، گفته می شود در سال 2030 قیمت تا سال 2030 به 512 دلار افزایش می یابد.

اکثر کارشناسان می گویند که اکنون زمان خرید SOL است. خوب، تقریباً یک منطقه تقسیم شده است زیرا حدود 29٪ معتقدند که زمان فروش توکن است در حالی که 40٪ فکر می کنند که زمان HODL است. و 55٪ از پای پیش بینی می کند که SOL ممکن است از نظر TVL در زنجیره بهتر از Binance باشد. بنابراین، شما در کدام طرف حصار هستید؟

SOL total market cap at $15.02 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

پل لوی پیش بینی می کند سولانا تا پایان سال 2022 به 60 دلار برسد

پل لوی، مدرس متخصص در دانشگاه برایتون و بخشی از این پنل، پیش‌بینی می‌کند که SOL می‌تواند تا پایان سال به 60 دلار برسد که عمدتاً به دلیل شبکه یا جامعه قدرتمند آن است. جامعه فناوری SOL برای طولانی‌ترین زمان از کارایی و پایداری Solana استفاده کرده است.

با این حال، مسائل مربوط به قابلیت اطمینان یا قطعی SOL ممکن است در مورد آن فکر کنید. SOL از سال گذشته با قطعی مداوم و گسترده برق مواجه بوده است. به طور خاص از سپتامبر 2021.

در حال حاضر، این توکن جهش 5600 درصدی را نسبت به قیمت خود در هنگام عرضه تجربه می کند. سولانا راه درازی در پیش دارد به خصوص با افزایش نوسانات بازار کریپتو.

علاوه بر این، SOL تنها در یک سال 55 درصد جهش کرده است که ارزش و پتانسیل آن را برای ارتقاء به ارتفاعات بیشتر ثابت می کند.

Featured image from The Independent, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر