ApeCoin-Price-Surges-25.91%-در-هفته گذشته-02

  • ApeCoin در هفته گذشته با افزایش 25.91٪ افزایش یافته است.
  • در حال حاضر، APE با قیمت 15.65 دلار معامله می شود.
  • طبق گزارش‌ها، بسیاری از نهنگ‌ها توکن‌های APE بیشتری جمع‌آوری کرده‌اند که باعث افزایش سکه شده است.

اخیرا راه اندازی شده است ApeCoin (APE) اکنون در میان 40 نفر برتر قرار دارد ارزهای ارز دیجیتال شده با ارزش بازار این سکه برای پشتیبانی از ویژگی های وب 3 مانند بازی، هنر، داستان سرایی و بسیاری موارد دیگر ساخته شده است که اغلب بر روی امواج موج سواری می شوند. هفته گذشته روند قابل توجهی برای APE بود، زیرا بیش از 25.9٪ افزایش یافت.

در حال حاضر، APE با قیمت 15.65 دلار با ارزش بازار بیش از 4.35 میلیارد دلار معامله می شود. در 24 ساعت گذشته با افزایش 24.85 درصدی صعود کرده اما در یک ساعت گذشته با افت جزئی 0.54 درصدی مواجه شده است.

قابل ذکر است، در 17 مارس 2022، APE بالاترین قیمت خود را با 27.95 دلار تضمین کرد. به علاوه، اگر افزایش بیشتری برای سکه اتفاق بیفتد، انتظار می‌رود که با یک صعود سریع به ATH قبلی خود برسد. همچنین، به دنبال ATH خود، در روز بعد، APE رنگ سبز را با قیمت 17.95 دلار نشان داد. اگر انتظار می رود APE بالا برود، در ابتدا احتمالاً از این قیمت عبور می کند و به آن می رسد ATH.

نمودار 1 روزه APE/USDT (منبع: TradingView)

با این حال، نمودار معاملاتی APE در 19 مارس، پس از افزایش 17.95 دلاری، روند نزولی را نشان می دهد. این باعث شد تا قیمت سکه به 11.9 دلار کاهش یابد. از 11 آوریل تا 14 آوریل، APE سعی کرد به ارتفاعات صعود کند اما به دلیل حرکت رو به پایین جهانی شکست خورد. بازار کریپتو.

از آن زمان به بعد، قیمت سکه سیگنال قرمزی را تکان داد و اوج های پایین تری را تولید کرد، تا اینکه در 19 آوریل شروع به افزایش کرد. این حرکت سودآور منجر به افزایش ارزش قیمت امروز شد.

این حرکت تکنیکی ApeCoin نشان می‌دهد که حرکت در حال افزایش است و انتظار می‌رود که حرکات آتی باعث افزایش قیمت آن شود. علاوه بر این، سرمایه گذاران می توانند انتظار افزایش 22 درصدی برای APE را داشته باشند و از افزایش قیمت بیش از 17.25 دلار استفاده کنند که بالاترین نرخ فعلی آن است.

به طور قابل توجهی، روند صعودی اخیر برای ApeCoin به دلیل تجمع اخیر نهنگ هایی است که 100000 تا 1000000 توکن APE دارند. از 28 مارس، این کیف پول ها دارایی خود را از 3.6 درصد به 3.9 درصد افزایش داده اند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر