گاوهای بیت کوین به تضعیف روحیه خود ادامه می دهند، زیرا قیمت هر سکه به طور مداوم در پایین ترین سطح خود قرار می گیرد. زمان بی نهایت. با این حال، طبق شاخصی که به پایین‌ترین سطح تاریخی رسیده است، می‌تواند در حال شکل‌گیری باشد.

چیزی که پس از آخرین سیگنال، 10000٪ بازده بود و بیت کوین برای همیشه به یک نام آشنا تبدیل شد. در حالی که چنین بازدهی برای بار دوم محتمل نیست، چنین شرایط فروش بیش از حد ممکن است باعث افزایش قابل توجه و غیرمنتظره شود. در اینجا نگاهی دقیق تر به نمودارهای قیمتی 3 روزه Stochastic در BTCUSD داریم.

نوسانگر تصادفی توضیح داد

نوسانگر استوکاستیک یک شاخص حرکت محدود دامنه است که از سطوح حمایت و مقاومت استفاده می کند که توسط مربی سرمایه گذاری جورج لین در دهه 1950 ایجاد شد. مطابق با ویکیپدیا، “اصطلاح استوکاستیک به نقطه قیمت فعلی در رابطه با محدوده قیمت آن در یک دوره زمانی اشاره دارد. این روش سعی می‌کند با مقایسه قیمت بسته شدن یک اوراق بهادار با محدوده قیمت آن، نقاط عطف قیمت را پیش‌بینی کند.

مطالب مرتبط | بیت کوین کاملاً از مقایسه چرخه بازار پیروی می کند، چه چیزی برای کریپتو پیش می آید؟

این فرمول قیمت یک دارایی را ارائه می دهد که به صورت درصدی از محدوده قیمت آن بین 0 تا 100 درصد بیان می شود. هدف Stochastic – که اغلب به اختصار Stoch نامیده می شود – این است که زمانی که قیمت ها نزدیک به حداکثر محدوده اخیر بسته می شوند، مشخص شود. در این نقطه است که احتمال وقوع معکوس وجود دارد. به عبارت ساده تر، هر چه میزان خوانش کمتر باشد، فروش بیش از حد افزایش می یابد و احتمال جهش بیشتر می شود. هر چه میزان خواندن بالاتر باشد، احتمال رد شدن به دلیل شرایط خرید بیش از حد افزایش می یابد.

BTCUSD saw 10,000%+ ROI following the low | Source: BTCUSD on TradingView.com

گاوهای بیت کوین تلاش می کنند تا در پایین ترین سطح قرار بگیرند

در حال حاضر، قیمت بیت کوین در بازه های زمانی 3 روزه در پایین ترین نقطه در کل تاریخ خود قرار دارد. تنها بار دیگر به پایین ترین سطح، در پایین ترین سطح بازار نزولی در سال 2015 بود. کاهش دوم در ماه‌های پس از آن و به دنبال آن افزایش قیمت 10000 درصدی به دنبال داشت. از کمتر از 200 دلار به ازای هر بیت کوین، برترین ارز دیجیتال به نزدیک به 20000 دلار افزایش یافت. کریپتو برای همیشه روی نقشه قرار گرفت – این بار چه اتفاقی می افتد?

در حال حاضر، گاو نر خارج از جنگل نیست. نوسان ساز استوکاستیک از یک تصادفی سریع (%K) و یک تصادفی کند (%D) تشکیل شده است. هنگامی که این دو خط عبور می کنند، یک سیگنال برای اقدام فعال می شود. خرس ها در حال دفاع از صلیب 3 روزه گاو نر هستند، در حالی که گاو نر به دنبال آن هستند که یک بار و برای همیشه در انتهای خود قرار بگیرند.

BTCUSD_2022-05-03_10-18-38

The bullish crossover hasn't yet been completed | Source: BTCUSD on TradingView.com

هر دو Stochastic و RSI برای علامت دادن به شرایط خرید و فروش بیش از حد استفاده می شوند. این دو ابزار از این جهت متفاوت هستند که RSI سرعت قیمت را اندازه گیری می کند، در حالی که Stoch به درصد فرمول محدوده معاملاتی متکی است. مطابق با Investopedia، Stochastic برای یک بازار جانبی مؤثرتر است – دقیقاً همان چیزی که معامله گران ارزهای دیجیتال هستند دردناکی را تجربه می کند اکنون.

مطالب مرتبط | زمان در مقابل قیمت: چرا این تصحیح بیت کوین دردناک ترین بود؟

در شرایط بسیار فرار، Stoch می تواند سیگنال های نادرست تولید کند. با این حال، نادیده گرفتن سیگنال بیش‌فروشی در بیت‌کوین برای دومین بار، زمانی که سابقه قبلی چنین نتایج سودآوری را به همراه داشت، دشوار است. این سیگنال این بار چه چیزی تولید خواهد کرد؟

دنبال کردن @TonySpilotroBTC در توییتر یا ملحق شوید تلگرام TonyTradesBTC برای بینش منحصر به فرد بازار روزانه و آموزش تحلیل تکنیکال. لطفا توجه داشته باشید: محتوا آموزشی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

Featured image from iStockPhoto, Charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر