شایعات Airdrop منجر به خوش بینی افزایش قیمت توکن بومی می شود

  • قیمت توکن پروژه‌هایی که از Optimism استفاده می‌کنند، پس از شایعات در مورد احتمال ایردراپ توکن، حدود 20 درصد افزایش یافته است.
  • این پروژه در حال حرکت به مرحله جدیدی از توسعه است که جامعه را در اولویت قرار می دهد.
  • SNX Synthetix ممکن است نشانه ای برای تماشای ایردراپ احتمالی باشد.

قیمت توکن‌های بومی پروژه‌هایی که از Optimism، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم استفاده می‌کنند، پس از شایعاتی در مورد احتمال راه‌اندازی توکن airdrop در جامعه کریپتو، حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

Optimism یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 است که از رول آپ های Optimistic برای پردازش حجم بالایی از تراکنش های خارج از بلاک چین اتریوم استفاده می کند. این پروژه به این واقعیت افتخار می کند که می تواند تراکنش ها را تا 500 برابر سریعتر از لایه 1 اتریوم پردازش کند.

پس از انتشار پست Optimism در مورد انتقال به یک “فصل جدید”، شایعات زیادی در مورد احتمال ایردراپ توکن برای کاربران پروژه های Optimism در توییتر منتشر شد. ”

اگرچه Optimism به طور خاص اعلام نکرد که توکن‌ها را به کاربران ارسال می‌کنند، اما طرفداران کریپتو در مورد آخرین قسمت پست که بیان می‌کرد پروژه در حال حرکت به مرحله جدیدی از توسعه است که جامعه را در اولویت قرار می‌دهد هیجان‌زده بودند.

Optimism در توییت خود بیان کرد که “شبکه با جهش و مرز رشد کرده است و روز به روز بهتر می شود. کودک ما راه رفتن را یاد گرفته است و تقریباً زمان دویدن فرا رسیده است. ما در حال نزدیک شدن به پایان یک فصل و آغاز فصل بعدی هستیم – که توسط مالکیت و حاکمیت جامعه هدایت می شود.

OlimpioCrypto، “شکارچی دراپ” معروف، به دنبال کنندگان خود پیشنهاد کرد که Synthetix SNX ممکن است نشانه ای برای تماشای یک ایردراپ بالقوه باشد. این ممکن است به این دلیل باشد که SNX اولین پروتکلی بود که با Optimism شروع به کار کرد.

سایر توکن‌های مرتبط با Optimism نیز پس از شروع شایعات با افزایش قیمت مواجه شدند. SNX، Lyra Finance (LYRA) و Synapse (SYN) از جمله این توکن ها هستند. به گفته CoinGecko، SNX خود در 24 ساعت گذشته 21.5 درصد صعود داشته است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر