• بر اساس گزارش ها، اکتیویژن بلیزارد در Call of Duty، ادغام NFT را در نظر گرفته است.
  • یکی از منابع داخلی این خبر را توییت کرده است، اما Activision Blizzard هنوز آن را ادعا نکرده است.
  • Call of Duty یک بازی ویدئویی تیراندازی است که توسط Activision Blizzard منتشر شده است.

شرکت آمریکایی بازی‌های ویدیویی Activision Blizzard ممکن است به بررسی یکپارچه‌سازی بپردازد NFT ها وارد بازی های Call of Duty شوید. گزارش شده است که این شرکت بازی های ویدیویی در حال بررسی استفاده از NFT در بازی ویدئویی تیراندازی خود Call of Duty است.

در جزئیات، شایعه شده است که Activision Blizzard در حال ساخت عناصر متاورس با پشتیبانی NFT در بازی های ویدیویی است.

همانطور که توسط شخصی به نام رالف توییت شده است، توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی آمریکایی Infinity Ward برنامه‌ریزی کرده است تا حساب‌های ACTV را با ترکیب نمادها، کارت‌های تماس جهانی، آواتارها و آمار شخصی‌سازی کند. این شرکت این طرح را پس از بازنگری در UX/UI (تجربه کاربر/رابط کاربری) Call of Duty آغاز کرد.

این خودی همچنین اضافه کرد که گنجاندن NFT طبق گزارشات توسط Activision Blizzard در نظر گرفته شده است. با این حال، اکتیویژن بلیزارد هنوز هیچ ادعا یا خبری در مورد این سرمایه گذاری جدید را تایید نکرده است.

علاوه بر این، این خودی توئیت بعدی را منتشر کرده است که می گوید از چند ماه پیش، NFT ها تحت بررسی و در نظر گرفتن بوده اند. با واکنش فوری EA علیه NFTها، ممکن است کاملاً از بین برود. ساختارهای MTX و محتوا تحت تأثیر روندها و پیش‌بینی‌ها قرار می‌گیرند، به نظر می‌رسد NFT در حال حاضر همین است.»

برای اضافه کردن، اعضای انجمن حدس و گمان هایی در مورد نحوه ادغام NFT ها در بازی ایجاد کرده اند. با پوسته اسلحه، کارت، لباس، و حالت های بازی.

Activision Blizzard یک شرکت آمریکایی بازی های ویدیویی است که بازی های ویدیویی تعاملی و سرگرم کننده را منتشر می کند. قابل ذکر است که این شرکت ناشر بازی هایی مانند Call of Duty، Candy Crush، World of Warcraft، Hearthstone، Overwatch و Diablo است.

در ضمن Call of Duty همانطور که گفته شد محصولی از Activision Blizzard است که یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که از سال 2003 شروع شده است. آخرین سری بازی آن Call of Duty: Vanguard در سال 2021 عرضه شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر