شبکه سیناپس

    • شبکه Synapse به راه اندازی محصولات و خدمات جدید DeFi در صنعت بلاک چین کمک می کند.
    • این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی یک پلت فرم پاداش رسانه های اجتماعی است.
    • لانچ پد شبکه متقابل با 16 زنجیره ادغام شده و از سرویس پرداخت فیات استفاده می کند.

شبکه سیناپس، یک ارائه دهنده راه حل های تجاری DeFi، از خدمات تجاری تخصصی خود، از جمله راه حل های زنجیره ای متقابل و فیلترهای ضد ربات، برای کمک به اجرای پروژه های جدید DeFi استفاده می کند.

ارائه‌دهنده راه‌حل‌ها در گزارشی اذعان می‌کند که بازار مالی غیرمتمرکز به سرعت در حال رشد است. به این ترتیب، پروژه های DeFi بیشتری وارد فضا شده اند. با این حال، چالش برای تازه واردان به دست آوردن بینش نسبت به بازار فعلی و جلوتر ماندن از روندهای فعلی DeFi است.

این مشکلات سیناپس را ترغیب کرد تا خدمات خود را افزایش دهد. در حالی که این شرکت اطلاعات زیادی در مورد ارتقاء خود فاش نکرد، آنها نوشتند که پلتفرم پاداش رسانه های اجتماعی در حال حاضر در حال توسعه است.

Michal Domarecki، یکی از بنیانگذاران شبکه Synapse، اظهار داشت:

با راه حل کامل ما، شرکت ها یا افراد فقط به یک ایده نیاز دارند تا به انقلاب DeFi بپیوندند زیرا Synapse بقیه کارها را انجام خواهد داد. با شروع سریع پروژه‌های جدید، شرکت‌های غیر بلاک چین را قادر می‌سازیم تا به جنبش غیرمتمرکز بپیوندند و در نتیجه واقعاً زمین بازی مالی را تغییر دهند.

در حال حاضر، Synapse، از طریق آزمایشگاه های فناوری Synapse، ایجاد توکن، توسعه قراردادهای هوشمند توکن برای استیکینگ، فیلترهای ضد ربات و سایر راه حل های DeFi را ارائه می دهد. صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر این شرکت تاکنون مجموعاً 10 میلیون دلار برای 200 پروژه DeFi سرمایه گذاری کرده است.

علاوه بر این، لانچ پد شبکه متقابل با 16 زنجیره ادغام شده و از سرویس پرداخت فیات استفاده می کند. سیناپس می گوید اولین شرکتی است که گزینه های پرداخت فیات را ارائه می دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر