Eterlast پلتفرمی است که برای ایجاد NFTهای “مارک” با ستاره های درجه یک سینما، ورزشکاران برجسته و فیلم ها و عکس های نمادین طراحی شده است.
Eterlast با Immutable X وارد همکاری شده است
طبق یک بیانیه مطبوعاتی که با U.Today به اشتراک گذاشته شده است، استودیوی NFT Eterlast با Immutable X، یک راه حل لایه 2 مبتنی بر NFT، شراکتی را امضا کرده است.
شرکای Eterlast ImmutableXتصویر از 
Eterlast

دو تیم در ساخت نوع جدیدی از توکن‌های غیرقابل تعویض، یعنی توکن‌های قانونی که شامل ستاره‌های ورزش، موسیقی و هنر است، همکاری خواهند کرد. 
Eterlast این کار را با استفاده از حقوق مربوط به تصاویر خود به روشی مطابق با مقررات انجام می دهد.
Joan Roure، مدیر عامل و بنیانگذار Eterlast، بر اهمیت این همکاری برای پیشرفت محصول خود و برای تعامل طرفداران ورزش و موسیقی تأکید می کند:

بلاک چین در حال ابداع روشی است که ما کالاهای دیجیتالی را مصرف می کنیم. 
برای اولین بار در 20 سال گذشته، نمادین‌ترین برندهای رسانه‌ای و ورزشی حقوق خود را به روی شرکای جدید باز می‌کنند، و قصد ما این است که این حقوق را از طریق پلتفرم‌های NFT متقاعدکننده، که در آن طرفداران می‌توانند لذت ببرند، بازی کنند، کسب درآمد کنند، جمع‌آوری کنند و تجارت کنند، زنده کنیم. آنها 
ما محتوایی را که به صورت روزانه مصرف می کنیم از طریق تجربیات منحصر به فرد NFT به متاورس می آوریم.
رابی فرگوسن، یکی از بنیانگذاران Immutable، مطمئن است که نسخه های جدید با همکاری Eterlast UX/UI کل بخش NFT را برای سازندگان و معامله گران بهبود می بخشد:
ما خوشحالیم که Eterlast ما را برای کمک به ورود برندها به اینترنت باز متاورس: اتریوم انتخاب کرده است. 
Immutable ساخت آن را برای هر کسی در چند ساعت از طریق APIها به طرز مضحکی آسان می کند و خریدارها در هر بازاری که پشتیبانی می شوند بدون مشکل معامله می کنند و در عین حال تأثیر کاملاً خنثی کربن را تضمین می کند.
اولین NFT ها در اواسط سال 2022 منتشر خواهند شد
بر اساس تخمین نمایندگان Eterlast، اولین NFTها در پلتفرم جدید در سه ماهه دوم تا سوم سال 2022 فعال خواهند شد. پیشرفت Eterlast توسط یکی از صندوق های اولیه مرحله اولیه، Founders Factory، پشتیبانی می شود.
این پلتفرم اکنون در حال مذاکره با بزرگترین شرکت های رسانه ای و صاحبان حق چاپ از بخش ورزش است تا اطمینان حاصل شود که انتشار NFT ها حق چاپ را نقض نمی کند.
Immutable X یک راه حل مقیاس پذیری لایه دوم برای شبکه اتریوم (ETH) است. 
از Starkware، یکی از تکنیک‌های مقیاس‌بندی پیشرو استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به نقاط عطف قابل توجهی در سرعت و توان دست یابند.

مربوط
Ember Sword از Polygon به L2 اتریوم می رود، با ImmutableX شریک می شود


این پلت فرم با کارمزد گاز اضافی صفر کار می کند و 9000 تراکنش در ثانیه را انجام می دهد در حالی که تمام عملیات آن 100٪ کربن خنثی است.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع