شرکت‌های ارز دیجیتال دارای مجوز بیت کوین مجبور به پرداخت هزینه‌های ارزیابی سالانه در نیویورک شدند

این کارمزدها، شرکت‌های ارز مجازی را با هزینه‌هایی که توسط موسسات بانکی و بیمه پرداخت می‌شود، به‌عنوان راهی برای دولت برای جبران هزینه‌های عملیاتی و «بهترین حمایت» از صنعت خواهد کرد.

هزینه راه اندازی یک تجارت ارز دیجیتال در نیویورک با تدارک دولت ایالتی برای ملزم کردن شرکت های دارای مجوز BitLicen برای پرداخت هزینه های ارزیابی برای اطمینان از رعایت مقررات، در شرف افزایش است.

طبق یک قانون، این قانون در بودجه سال مالی 2023 ایالت نیویورک گنجانده شد که در 9 آوریل توسط فرماندار کتی هوچول به امضا رسید و به وزارت خدمات مالی ایالت (DFS) “اختیار جدیدی برای جمع آوری هزینه های نظارتی از مشاغل مجاز ارز مجازی” داد. بیانیه توسط DFS

آدرین هریس، سرپرست DFS گفت که این کارمزدها مشاغل ارز مجازی را با هزینه هایی که قبلاً توسط مؤسساتی مانند بانک ها و شرکت های بیمه پرداخت شده است، هماهنگ می کند و افزود:

نیویورک اولین کشوری بود که مجوز و نظارت بر شرکت‌های ارز مجازی را آغاز کرد و ما همچنان به جذب مجوزهای بیشتر و بیشترین بودجه استارت‌آپ کریپتو در بین هر ایالت در کشور ادامه می‌دهیم.

ایالت نیویورک برای اولین بار در ایالات متحده بود نیاز به مجوز شرکت های ارز دیجیتال دارند با معرفی “BitLicense” که اکنون شناخته شده است، هزینه های درخواست برای چنین مجوزی در حال حاضر 5000 دلار است و مشمول سرمایه مبهم است. الزامات توسط DFS نیویورک تعیین شده است.

مبلغ کارمزد ارزیابی سالانه ای که DFS از شرکت های ارز دیجیتال دریافت می کند در حال حاضر ناشناخته است، اما یکسان است هزینه ها برای سایر موسسات مالی تنظیم شده می تواند ده ها هزار دلار در سال هزینه داشته باشد.

DFS بیان می‌کند که این هزینه‌ها برای کمک به پرداخت هزینه‌های عملیاتی شرکت‌های ارز دیجیتال تنظیم‌کننده است و «دپارتمان را قادر می‌سازد تا کارکنانی با ظرفیت و تخصص برای تنظیم و حمایت از این صنعت به‌سرعت در حال رشد ایجاد کند».

کسب‌وکارهایی که کریپتو را به‌عنوان پرداخت می‌پذیرند، نرم‌افزاری برای فضای کریپتو ایجاد می‌کنند، مانند کیف پول‌های خودسرپرست، یا توصیه‌هایی در مورد تجارت کریپتو ارائه می‌کنند، مشمول BitLicense و هزینه‌های جدید مربوطه نیستند.

مربوط: سازمان‌های خود تنظیمی در کنار مقررات جدید ارزهای دیجیتال ایالات متحده در حال رشد هستند

اخیراً مقررات و صدور مجوز کریپتو در ایالت مورد انتقاد سرمایه گذار میلیاردر قرار گرفته است. بیل آکمن افکار خود را به اشتراک می گذارد در فوریه در مورد سیاست های شکست خورده نیویورک و اینکه چگونه می تواند او را از ایالت ترک کند.

آکمن از شهردار اریک آدامز و فرماندار هوچول درخواست کرد تا به نگرانی‌های فزاینده در مورد مقررات رسیدگی کنند و گفت که کاهش محدودیت‌ها و حذف موانع نظارتی می‌تواند نیویورک را به «مرکز نوآوری ارز دیجیتال» تبدیل کند.

شهردار آدامز با برنامه‌ای برای تبدیل شهر نیویورک به «مرکز صنعت ارزهای دیجیتال» رقابت کرد. سه چک اول خود را در بیت کوین دریافت کرد (بیت کوین). تجزیه و تحلیل Cointelegraph در ماه نوامبر نشان می دهد که واقعاً به DFS نیویورک و دولت ایالتی بستگی دارد که تغییراتی را اعمال کنید که جذب شود صنعت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس