ثبیت، که شرکت “New Hut” را ایجاد می کند، همچنان منوط به تایید دادگاه و مقررات قانونی توسط مقامات ایالات متحده و کانادا است.

شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال Hut 8 و بیت کوین ایالات متحده قصد ثبیت دارند


شرکت استخراج ارز دیجیتال Hut 8 Mining مستقر در کانادا اعلام کرده است که قصد دارد با بیت کوین ایالات متحده ثبیت شود تا Hut 8 Corp یا “New Hut” را تشکیل دهد.

در اطلاعیه 7 فوریه، Hut 8 گفت هیئت مدیره دو شرکت به اتفاق آرا توافقنامه ترکیب تجاری قطعی را با هدف ترکیب شرکت های معدنی در جایی که به یک تجارت مستقر در ایالات متحده تبدیل خواهد شد، تصویب کردند. پس از نهایی شدن معامله، Hut 8 Mining و US Bitcoin یا USBTC به زیرمجموعه‌های New Hut تبدیل می‌شوند و سهامداران مجموعاً 50 درصد از شرکت جدید ثبیت شده را در اختیار خواهند داشت.

گردآوری سوابق عملیاتی Hut 8 و جریان های درآمد متنوع با سایت های استخراج مقیاس پذیر بیت کوین ایالات متحده، کسب و کار میزبانی قابل توجه و عملیات زیرساخت مدیریت شده پیشرو در صنعت نه تنها استراتژی متنوع ما را تسریع می کند و ما را برای رشد کوتاه مدت قرار می دهد، بلکه ما را به عنوان جیمی لوورتون، مدیر عامل هات 8، گفت: یک بازیکن قوی و مستقر در ایالات متحده که آماده است و می‌تواند فرصت‌های اضافی را به‌موقع استفاده کند.

طبق گزارش ها، پس از ثبیت، شرکت New Hut به تقریباً 825 مگاوات در شش تأسیسات برای استخراج ارز دیجیتال و سایر عملیات دسترسی خواهد داشت. این شامل پنج سایت در نیویورک، تگزاس، و استان آلبرتای کانادا، با ظرفیت خود ماینینگ 5.6 اگزاهش در ثانیه (EH/s) خواهد بود.

لوورتون افزود:

“این تراکنش به ما این فرصت را داده است که از پشته بیت کوین قابل توجه و بدون محدودیتی که تا به امروز HODL کرده ایم استفاده کنیم. […] در طول دوره میانی، ما قصد داریم هزینه‌های عملیاتی خود را از طریق ترکیبی از فروش بیت‌کوین استخراج‌شده، فروش از پشته خود و/یا بررسی گزینه‌های مختلف بدهی پوشش دهیم.»

این ثبیت همچنان منوط به تایید دادگاه و مقررات قانونی توسط مقامات ایالات متحده و کانادا است. هات 8 اضافه کرد که USBTC با شهر آبشار نیاگارا در نیویورک با “یک اختلاف حقوقی” روبرو شده است – بسیاری از ساکنان گزارش شده اند. انتقاد کرد عملیات معدن برای آلودگی صوتی

مربوط: ماینر بیت کوین Hut 8 با منبع برق انتاریو به دادگاه می رود

WonderFi، یکی دیگر از شرکت های ارز دیجیتال مستقر در کانادا که توسط تانک کوسه ستاره کوین اولری، در ژانویه اعلام کرد که این بود در نظر گرفتن ثبیت با Coinsquare، ظاهراً با هدف “ایجاد یک غول ارز دیجیتال کانادایی” است. در ایالات متحده، شرکت بلاک چین GammaRey نیز قرارداد ثبیت امضا کرد با شرکت تحلیلی GoLogiq، مدیریت ثروت برای نسل های جوان را هدف قرار داده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر