شرکت استخراج ارز دیجیتال مستقر در سوئیس، عملیات خود را به تگزاس گسترش می دهد

این شرکت گزارش داد که عملیات خود در ایالات متحده ظرفیت اولیه 3 مگاوات خواهد داشت و هدف آن این است که هش ریت کل شرکت بیش از 1.6 EH/s باشد.

White Rock Management، یک شرکت استخراج ارز دیجیتال مستقر در سوئیس، گفت که فعالیت های خود را در ایالات متحده گسترش خواهد داد و از تگزاس شروع خواهد شد.

در اطلاعیه روز سه شنبه، راک سفید گفت این شرکت با Natural Gas Onsite Neutralization یا NGON شریک خواهد شد، شرکتی که گاز طبیعی را که در غیر این صورت سوزانده می‌شود و برای استفاده در بیت‌کوین شرکت به انرژی تبدیل می‌کند.بیت کوین) عملیات معدن. White Rock گفت که خارج از تاسیسات NGON در منطقه Brazos Valley فعالیت خواهد کرد و بیت کوین را با استفاده از روش‌های “مسئولیت محیطی” استخراج خواهد کرد.

به گفته اندی لانگ، مدیرعامل وایت راک، انتقال به تگزاس اولین بار در برنامه های این شرکت برای گسترش عملیات استخراج BTC خود به مناطقی بود که قادر به تامین انرژی از گاز طبیعی خارج از محدوده شبکه برق این ایالت هستند. این شرکت در نوامبر 2021 استخراج کریپتو را در مراکز داده در سوئد آغاز کرد و گزارش داد که عملیات خود در ایالات متحده ظرفیت اولیه 3 مگاوات خواهد داشت و هدف آن این است که کل هش ریت شرکت بیش از 1.6 EH/s باشد.

عملیات شرکت استخراج کریپتو White Rock Management در تگزاس. منبع: راک سفید

رکود اخیر بازار – قیمت بیت کوین در 30 روز گذشته بیش از 28 درصد کاهش یافته است – ممکن است بر سود ماینرهای کریپتو تأثیر بگذارد. کوین تلگراف در 10 ژوئن گزارش شده است هزینه‌های «خام» برای استخراج‌کنندگان در آمریکای شمالی تقریباً 22000 دلار به ازای هر بیت‌کوین بود و هزینه‌های اضافی به طور بالقوه مجموع را به بیش از 30000 دلار می‌رساند. بسیاری از شرکت‌های استخراج معدن در منطقه از جمله Bitfarms گزارش داد که برخی از دارایی های BTC خود را فروخته است در میان بازار نزولی

مربوط: ماینرهای بیت کوین کل محصول ماه می خود را فروختند: گزارش

مشخص نیست که نوسانات اخیر چگونه ممکن است بر عملیات White Rock در ایالت Lone Star تأثیر بگذارد. قبل از رکود بازار در ماه می، Argo Blockchain گفته بود که چنین بوده است برنامه ریزی برای راه اندازی عملیات معدنی در شهرستان دیکنز تگزاس تقریباً یک سال پس از اولین موفقیت در مرکز داده 200 مگاواتی. در ماه آوریل، شهر فورت ورث نیز یک برنامه آزمایشی راه اندازی کرد برای استخراج بیت کوین با استفاده از سه دکل در ساختمان شهرداری خود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس