شرکت انرژی ایالات متحده تاسیسات ماینینگ کریپتو را در خاورمیانه برای استفاده از گاز طبیعی راه‌اندازی می‌کند

Crusoe Energy مستقر در دنور به کشور خاورمیانه کمک می کند تا با اجرای پروژه آزمایشی که برای پایان سال 2022 برنامه ریزی شده است، شعله ور شدن گاز را کاهش دهد.

از آنجایی که بحث داغ پیرامون جنبه‌های اخلاقی استفاده از سوخت‌های فسیلی در استخراج کریپتو یکی از موضوعات مهم برای صنعت باقی مانده است، یک مشارکت غیرمنتظره بین یک شرکت معدنی مستقر در دنور و دولت یک کشور غنی از گاز خاورمیانه افقی را ایجاد می‌کند. برای نقش مثبت کریپتو در کاهش ضایعات سوخت های فسیلی.

چهارشنبه 1 ژوئن بلومبرگ گزارش شده است Crusoe Energy، اپراتوري كه انرژي سوخت تلف شده را به قدرت محاسباتي استخراج ارزهاي ديجيتالي تبديل مي‌كند، كار خود را در عمان آغاز مي‌كند، كشوري كه 21 درصد از توليد گاز خود را صادر مي‌كند و مي‌خواهد تا سال 2030 شعله‌وري گاز را به صفر برساند.

این شرکت آمریکایی دفتری را در شهر مسقط پایتخت افتتاح خواهد کرد و تجهیزات خود را برای جمع آوری زباله های گازی در محل چاه ها نصب خواهد کرد. قبلاً یک کارگاه آموزشی با بزرگترین تولیدکنندگان انرژی عمانی، OQ SAOC و توسعه نفت عمان برگزار کرده بود. به گفته مدیر عامل کروزو، چیس لوچمیلر، اولین پروژه آزمایشی تا پایان سال جاری یا اوایل سال 2023 راه اندازی خواهد شد.

منافع دولت عمان در مشارکت با هدف کاهش شعله ور شدن گاز این کشور – سوزاندن گاز قابل اشتعال بیش از حد در فرآیند استخراج، هدایت می شود. عمان همراه با الجزایر، عراق، لیبی، مصر و عربستان سعودی 90 درصد از شعله ور شدن در منطقه عربی را به خود اختصاص داده است، در حالی که خود منطقه 38 درصد از شعله ور شدن جهان را به خود اختصاص داده است. در سال 2018، توسط کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای غرب آسیا تخمین زدن10 درصد از کل مصرف گاز در عمان صرف مشعل می شود.

مربوط: سبز شدن یا مردن؟ هدف ماینرهای بیت کوین بی طرفی کربن با استخراج در نزدیکی مراکز داده است

در بیانیه‌ای رسمی، لوچمیلر بر ماموریت شرکتش برای حضور در خاورمیانه و شمال آفریقا برای کمک به دولت‌های محلی در مبارزه با آتش‌سوزی تاکید کرد:

ما به دنبال آن هستیم که از کشورهایی که فعالانه در تلاش برای حل مشکلات شعله ور هستند، استقبال کنیم.»

در ماه مارس، رسانه ها گزارش دادند که اکسون موبیل شریک شد با کروزو برای اجرای یک پروژه آزمایشی استخراج بیت کوین در حوضه شیل باکن در داکوتای شمالی. با این حال، این اطلاعات توسط شرکت ها تایید نشد.

Cointelegraph برای اطلاعات بیشتر با Crusoe Energy تماس گرفت، پست بعداً به‌روزرسانی خواهد شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس