شرکت تابعه MicroStrategy 4197 بیت کوین دیگر را به ترازنامه اضافه می کند

این شرکت هوش تجاری اکنون در مجموع 129218 بیت کوین را در اختیار دارد.

روز سه شنبه، شرکت توسعه نرم افزار سازمانی MicroStrategy از طریق یک تشکیل پرونده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که شرکت تابعه آن MacroStrategy 4197 را به دست آورد. بیت کوین (190.5 میلیون دلار) بین 15 فوریه تا 4 آوریل.

این سکه ها با قیمت میانگین وزنی 45714 دلار خریداری شدند که تقریباً معادل قیمت دارایی دیجیتال در زمان انتشار است. در نتیجه، MicroStrategy و شرکت‌های تابعه آن اکنون مجموعاً 129218 بیت کوین با مجموع قیمت خرید 3.97 میلیارد دلار و میانگین قیمت خرید 30700 دلار برای هر بیت کوین دارند.

هفته قبل، MacroStrategy یک وام 205 میلیون دلاری با وثیقه BTC از بانک پیشرو فین‌تک و دروازه ارزهای دیجیتال Silvergate بست. این شرکت گفت که از این وام برای خرید بیت کوین بیشتر استفاده می کند در حالی که سپرده های بیت کوین خود به عنوان وثیقه برای استقراض عمل می کند و عملاً آن را به یک تجارت اهرمی پیچیده تبدیل می کند.

میکرواستراتژی بوده است سرمایه گذاری در بیت کوین از آگوست 2020، تقریباً به طور مداوم دارایی دیجیتال را هر سه ماهه خریداری می کند.

اما اخیراً SEC بیت کوین خود را رد کرد شیوه های حسابداری، سهام خود را در آن روز سقوط کرد. این شرکت از روش هایی برای نفی اثرات نوسانات بازار ارزهای دیجیتال استفاده می کرد. مایکل سایلر، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل MicroStrategy، یک طرفدار بیت کوین بوده است و پتانسیل دارایی های دیجیتال را به عنوان “پوشش در برابر تورم“به عنوان بخشی از پایان نامه سرمایه گذاری خود.

هر چند جمعه گذشته، با وجود چشم انداز صعودی خود، سیلور گفت که بازارهای مالی آماده نیستند برای اوراق قرضه بیت کوین و این که اوراق قرضه آتشفشانی السالوادور حتی از وام وثیقه BTC شرکتش ریسک بیشتری داشت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس