شرکت تحقیقاتی پیش‌بینی می‌کند 3.6 میلیون آمریکایی در سال 2022 از ارز دیجیتال برای خرید استفاده می‌کنند.

تحلیلگران Insider Intelligence معتقدند که ارزش معاملاتی کریپتو در سال 2022 70 درصد افزایش خواهد یافت.

به گفته یک شرکت تحقیقاتی، تعداد بزرگسالانی در ایالات متحده که از ارز دیجیتال برای خرید در سال 2022 استفاده خواهند کرد به 3.6 میلیون افزایش خواهد یافت.

گزارشی که توسط Insider Intelligence منتشر شده است نشان می دهد که ارزش کریپتو به عنوان وسیله پرداخت امسال 70 درصد افزایش خواهد یافت. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال، 3.6 میلیون بزرگسال آمریکایی از ارز دیجیتال برای خرید استفاده خواهند کرد.

به گفته دیوید موریس، تحلیلگر اصلی این شرکت، نوسانات کریپتو با رشد استفاده از استیبل کوین کاهش می یابد. همانطور که CBDC ها در حال توسعه هستند، تمرکز بیشتری روی ارز های دیجیتال که تبدیل به وسیله ای برای پرداخت می شوند، معطوف خواهد شد.

ما همچنین انتظار داریم که گزینه‌های ارز دیجیتال بیشتری در نحوه پرداخت افراد، مانند کارت‌ها و کیف پول‌های دیجیتال، لایه‌بندی شوند. این عوامل باید باعث افزایش نرخ رشد پرداخت کریپتو در چند سال آینده شود.»

این شرکت همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 2022، تعداد بزرگسالان آمریکایی که کاربران کریپتو هستند به 33.7 میلیون افزایش یابد. در سال 2023، این شرکت انتظار دارد که این تعداد حتی به 37.2 میلیون افزایش یابد. این اعداد به طور قابل توجهی کمتر از ادعاهای قبلی است مالکیت کریپتو در ایالات متحده به 46 میلیون رسید در سال 2021

افزایش سالانه مالکیت کریپتو در میان بزرگسالان ایالات متحده. منبع: Insider Intelligence

در همین حال، نظرسنجی انجام شده توسط صرافی جمینی نشان داد که سرمایه گذاران جدید کریپتو تقریباً دو برابر شدند در هند، برزیل و هنگ کنگ سال گذشته. بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی در این کشورها ذکر کردند که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را در سال 2021 آغاز کردند.

مربوط: نظرسنجی: بیش از یک چهارم از هزاره های ایالات متحده قصد دارند از ارز دیجیتال برای تأمین مالی بازنشستگی استفاده کنند

نظرسنجی انجام شده توسط Arcane Research و Ernst & Young نشان داد که مالکیت کریپتو در میان زنان نروژی همچنین دو برابر شد و از 3 درصد در سال 2021 به 6 درصد در سال جاری رسید. از سوی دیگر، این مطالعه همچنین اشاره کرد که مالکیت مردان نیز از 6 درصد در سال 2019 به 14 درصد در سال 2022 افزایش یافته است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس