شرکت جدید سامسون موو JAN3 به ساخت شهر بیت کوین در السالوادور کمک می کند

Samson Mow، کارآفرین بیت‌کوین، شرکت جدیدی به نام JAN3 راه‌اندازی کرده است که طبق گزارش‌ها، 21 میلیون دلار سرمایه با ارزش 100 میلیون دلاری جذب کرده است.

سامسون مو، مدیر ارشد استراتژی سابق Blockstream و موسس Pixelmatic، روز پنجشنبه گفت که یک شرکت جدید به نام JAN3 راه اندازی کرده است که بر تسریع پذیرش بیت کوین تمرکز دارد.

این کارآفرین چینی-کانادایی بیت کوین به رویترز گفت که JAN3 قبلاً یک یادداشت تفاهم برای کمک به توسعه زیرساخت های دیجیتال در السالوادور امضا کرده است.

“این یک تفاهم نامه کلی است که می گوید ما با هم برای ایجاد زیرساخت های دیجیتال برای کشور و شهر بیت کوین همکاری خواهیم کرد.”

مو اضافه کرد که تصمیم گیری برای JAN3 برای همکاری با السالوادور انتخاب آسانی بود، “من همین الان شرکتم را راه اندازی کردم و گفتم “آیا می خواهید با هم کار کنید؟” و آنها گفتند “حتما”.

موو و شرکت جدیدش در کنار رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله، و دولت آن برای کمک به ایجاد شهر بیت کوین همکاری خواهند کرد. توسعه طبق گزارش‌ها، از انرژی زمین گرمایی آتشفشان‌های مجاور برای تامین انرژی استخراج بیت‌کوین و همچنین زیرساخت‌های شهر استفاده می‌کند.

با توجه به اکانت توییتر JAN3 که اخیراً تأسیس شده است، که تعداد فالوورهای آن به سرعت در حال رشد 3300 نفر است، گزارش شده است که این شرکت 21 میلیون دلار سرمایه به ارزش 100 میلیون دلار جذب کرده است.

دور تامین مالی توسط آلیستر میلن، مدیر ارشد مالی صندوق ارز دیجیتال آتلانتا، چون وانگ، یکی از بنیانگذاران شرکت استخراج ارزهای دیجیتال F2Pool، و همچنین El Zonte Capital، یک صندوق سرمایه گذاری جدید که توسط گاو نر برجسته بیت کوین، مکس کایزر و او تاسیس شده بود، رهبری شد. همسر، استیسی هربرت

این خبر زمانی منتشر شد که مو در کنفرانس بیت کوین 2022 صحبت کرد. جایی که اعلام کرد دو حوزه قضایی جدید – جزیره رواتان در دریای کارائیب و مادیرا، منطقه خودمختار پرتغال – بیت کوین را به عنوان ارز قانونی استفاده خواهند کرد. موو همچنین به مکزیک اشاره کرد، اما این کشور هنوز در حال بررسی این ایده است.

مربوط: بیت کوین 2022: تیل بافت را «سوسیوپاتیک» می خواند، میلیاردر مکزیکی 60 درصد بیت کوین دارد

نام “JAN3” اشاره ای به 3 ژانویه 2009 است، روزی که بنیانگذار مستعار بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، اولین بلوک – همچنین به عنوان “بلاک پیدایش” – بیت کوین را استخراج کرد. بازی روی این همنام، اولین بازی این شرکت است توییت اشاره نه چندان رمزآلود به زمان’ تیتر آن روز

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس