قطره چکان دائو 1

    • Drops DAO راه اندازی شبکه اصلی خود را اعلام کرده است.
    • Drops یک DAO است که برای دارایی های NFT و DeFi وام می دهد.
    • این پروتکل از استخرهای وام دهی استفاده می کند که امکان استفاده از هر نوع دارایی NFT را به عنوان وثیقه فراهم می کند.

Drops، DAO که برای دارایی های NFT و DeFi وام ارائه می دهد، راه اندازی شبکه اصلی خود را اعلام کرده است. DAO را رها می کند شرکتی است که برای دارایی‌های NFT و DeFi وام می‌دهد و ابزارهای مفید را برای آنها تامین می‌کند. این پروتکل از استخرهای وام دهی استفاده می کند که امکان استفاده از هر نوع دارایی NFT را به عنوان وثیقه فراهم می کند.

راه‌اندازی شبکه اصلی همراه با دور موفقیت آمیز سرمایه‌گذاری اولیه Drops انجام شد، جایی که در ۲ می ۲۰۲۱ یک میلیون دلار جمع‌آوری کرد. برخی از سرمایه‌گذاران این سرمایه‌گذاری عبارتند از Axia8 Ventures، Bitscale Capital، و AU2. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، این پروژه توسط سرمایه‌گذاران فرشته متعددی از جمله ماکسیم بلاگوف، مدیرعامل Enjin، نهنگ NFT 0xb1، جوزف دلانگ، مدیرعامل Quantstamp، ریچارد ما، مارک واینستین، و کوپر تورلی پشتیبانی می‌شود.

تیم Drops DAO بر این باور است که دسترسی به سرمایه بدون اتکا به واسطه ها یک توسعه حیاتی است و توجه جریان اصلی را به پروتکل های DeFi جلب خواهد کرد.

این پلتفرم همچنین مدعی است که به دلیل سیستم بسیار مقیاس پذیر و نسبت وثیقه تا 60 درصد به دلیل استخرهای وام دهی مجزا، از دیگر راه حل های وام دهی متمایز است.

یک استخر وام ایزوله می‌تواند مجموعه‌های NFT در لیست سفید را به عنوان وثیقه بپذیرد، با چندین توکن برای قرض گرفتن یا عرضه به عنوان وثیقه. بر اساس گزارش ها، به دلیل ریسک و مقیاس پذیری پروتکل کمتر، نسبت وثیقه بالاتر امکان پذیر است. وام دهندگان روی نقدینگی جمع آوری شرط بندی می کنند، با مجموعه های پرریسک تر که بهره برداری و نرخ بهره بالاتری را ارائه می دهند.

این تیم بیان می کند که هر مجموعه ای را می توان بدون متحمل شدن ریسک اضافی وام دهنده به Drops اضافه کرد. علاوه بر این، هر مجموعه NFT را قادر می‌سازد تا از طریق این استخرهای وام دهی، سودمندی و نقدینگی گسترده‌تری به دست آورد و فشار فروش بر بازارهای ثانویه را کاهش دهد.

داریوس کوزلوفسکی، بنیانگذار Drops به CoinQuora گفت که در اوایل سال 2021، زمانی که آنها کار روی Drops را آغاز کردند، ایده وام فوری در برابر NFTها غیرواقعی به نظر می رسید.

کوزلوفسکیس گفت:

ما در طلوع امور مالی متاورز هستیم و واقعاً هیجان‌زده هستیم که بخشی از آن باشیم.

او افزود که پس از تغییرات عمده در بازار و سال‌ها تحقیق و توسعه خستگی‌ناپذیر، سرانجام به چیزی رسیدند که می‌تواند بدوی مالی جدیدی برای NFT باشد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر