شرکت کریپتو Exmo با فروش بخشی از تجارت خود از روسیه و بلاروس خارج می شود

صرافی ارزهای دیجیتال وابسته به روسیه Exmo دیگر به کاربران روسیه، بلاروس و قزاقستان خدمات ارائه نخواهد کرد.

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در لندن Exmo جدیدترین پلتفرم تجارت کریپتو است که به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، تجارت خود را در روسیه و بلاروس به طور رسمی متوقف کرده است.

Exmo تجارت دارایی دیجیتال خود را در روسیه و بلاروس به یک شرکت توسعه نرم افزار مستقر در روسیه، Exmo به طور رسمی می فروشد. اعلام کرد در 18 آوریل. در زمان نگارش این مقاله، مالک جدید و اندازه معامله فاش نشده است.

سرهی ژدانوف، مدیرعامل Exmo، گفت: «متاسفانه، ما دیگر نمی‌توانیم بخش پرخطر کسب‌وکار را در دست بگیریم، زیرا یک گروه جهانی نمی‌خواهد با حفظ چنین بازارهای پرریسکی در ساختار خود، برنامه‌های توسعه جهانی را در معرض خطر قرار دهد. به کوین تلگراف گفت.

ژدانوف گفت که این معامله شامل حساب های مشتری Exmo در روسیه و بلاروس و همچنین سیستم های محلی فیات onramp می شود. کد فنی پلتفرم فروخته نمی شود و کاملاً متعلق به گروه Exmo است.

به عنوان بخشی از این معامله، ادوارد بارک، مالک نهایی Exmo نیز شرکت را ترک می کند و سهام خود را به ژدانوف منتقل می کند.

به غیر از روسیه و بلاروس، این معامله شامل تجارت Exmo در قزاقستان نیز می شود زیرا تیم مالک جدید در قزاقستان مستقر است. مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که خریدار فاش نشده دارای یک شرکت توسعه نرم افزار روسی و یک شخص حقوقی مستقر در قزاقستان برای صرافی ارزهای دیجیتال است.

ما تلاش زیادی برای بخش روسی کسب و کار انجام داده ایم، بنابراین مطمئن شده ایم که اکنون در دستان خوبی قرار دارد. مالک جدید نه تنها نقشه راهی را که قبلا ایجاد کرده بودیم دنبال می کند، بلکه بسیار راحت تر به ارتفاعات جدید می رسد. ما این تصمیم را به نفع هر دو طرف گرفته‌ایم.» شرکت گفت که آن را افراد عادی را تحریم نمی کند یا هر حسابی را به دلیل تحریم ها در اواسط اسفند مسدود کنید.

Exmo به عنوان بخشی از خروج Exmo از روسیه و بلاروس اصلاح شد موافقتنامه کاربری آن مبنی بر اینکه ساکنان روسیه، بلاروس و قزاقستان دیگر در پلتفرم آن حضور ندارند. صرافی جفت معاملات روبل روسیه را در 15 آوریل غیرفعال کرد.

Exmo یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال است که توسط کارآفرینان روسی ایوان پتوهوفسکی و پاول لرنر در سال 2013 تأسیس شد.

بخش قابل توجهی از تجارت ما در روسیه قرار داشت. نزدیک به 30 درصد کاهش درآمد را تجربه خواهیم کرد. با این حال، در درازمدت مطمئن هستیم که رشد تصاعدی ما را سرعت می‌بخشد و اجازه می‌دهد شرکت در سه سال آینده به یک تک‌شاخ تبدیل شود.»

ژدانوف اظهار داشت: زمانی که روسیه دیگر جزو کشورهای پرخطر طبقه بندی نشود، بازگشت را در نظر می گیریم.

مربوط: Github حساب های توسعه دهندگان روسی مرتبط با شرکت های تحریم شده را تعلیق کرد

این خبر اندکی پس از صرافی ارزهای دیجیتال مرتبط با بلاروس منتشر شد Currency.com از پایان فعالیت خود خبر داد در روسیه هفته گذشته

برخی از صرافی های بزرگ ارز دیجیتال مانند بایننس همچنان در روسیه فعالیت می کند، انتخاب پیروی از تحریم ها علیه برخی افراد تحریم شده به جای کل کشورها.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس