شرکت Cybersec با افزایش قیمت بیت کوین، دارایی های مایع را به ارز دیجیتال تبدیل می کند

  • شرکت امنیتی Octagon Networks دارایی های نقدی و ترازنامه خود را به بیت کوین تبدیل می کند.
  • Octagon همچنین شروع به پذیرش پرداخت های بیت کوین برای خدمات خود خواهد کرد
  • این شرکت اولین شرکت امنیت سایبری است که این کار را انجام می دهد.

شرکت امنیتی و اطلاعاتی Octagon Networks هفته خود را با تبدیل شدن به اولین شرکت امنیت سایبری که تمام دارایی‌ها و ترازنامه‌های نقدی خود را به بیت‌کوین تبدیل کرد، آغاز کرد.

به گفته Octagon، همچنین شروع به پذیرش پرداخت های بیت کوین برای تمام خدمات خود خواهد کرد. علاوه بر این، پیشنهادات Octagon که به بیت کوین پرداخت می شود، 50 درصد تخفیف خواهند داشت.

پائولوس ییبلو، شریک مدیریت سابق Octagon، گفت که بیت کوین به این شرکت کمک کرد تا کار خود را در کشورهای دیگر گسترش دهد.

ما معتقدیم بیت کوین جهان را به سمت آینده ای بهتر هدایت خواهد کرد. [It] به تسریع سایر اهداف ما برای ارائه راه حل های امنیت سایبری با کیفیت بالا به توده ها کمک خواهد کرد…

Yibelo اضافه کرد که پذیرش بیت کوین توسط Octagon به باز کردن بحث در مورد “بوروکراسی مرتبط با جذب مشتریان و استعدادهای بین المللی” کمک می کند. جالب توجه است که شریک مدیریت سابق فاش کرد که مدل پیاده‌سازی Octagon از برنامه‌های MicroStrategy, Inc الهام گرفته شده است.

قابل ذکر است که MicroStrategy پس از سقوط بیت کوین در طی سقوط بازار سه هفته پیش از بین رفت. برای بیش از دو سال، شرکتی که متعلق به نهنگ بیت کوین مایکل سایلر بود، همه چیز را روی ارز های دیجیتال انجام می داد.

جدا از Microstrategy و Octagon Networks، تسلا همچنین میلیاردها دلار بیت کوین مبادله کرده است. برخی از کارشناسان ایمان داشتن که سایر شرکت های بزرگ از این روند پیروی کرده و بیت کوین را به خزانه خود اضافه خواهند کرد. آنتونی پمپلیانو، اینفلوئنسر ارز دیجیتال، گفت: “این روند مدتی طول می کشد تا شروع شود.” “اما این پیشرفت طبیعی در فرزندخواندگی است.”

در اخبار دیگر، Magic Eden، ساکن سولانا بازار NFT، دارد پیشی گرفت OpenSea در حجم تراکنش. طبق داده‌های DappRadar، Magic Eden بیش از 500000 تراکنش را در روز گذشته ثبت کرد که بر 68000 تراکنش OpenSea چیره شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر