شمال غربی آرکانزاس 10 هزار دلار به صورت بیت کوین برای جذب کارگران از راه دور ارائه می دهد

مری لاسیتی، مدیر مرکز تعالی بلاک چین، گفت: «استعداد نسل بعدی برای تبدیل بیشتر منطقه ما به مرکزی برای نوآوران و کسب‌وکارهای فناوری جدید ضروری است.

شورای شمال غربی آرکانزاس، متشکل از رهبران تجاری با هدف ارتقای توسعه در منطقه، یک برنامه تشویقی ارز دیجیتال را برای جذب متخصصان فناوری و کارآفرینانی که مایل به کار از راه دور هستند، اعلام کرده است.

در اطلاعیه روز چهارشنبه، نلسون پیکوک، رئیس و مدیر عامل شورا گفت این منطقه به دنبال گسترش دامنه استعدادهای خود در صنعت فناوری با ارائه 10000 دلار بیت کوین است.بیت کوین) — تقریباً 0.23 BTC با قیمت فعلی 43610 دلار — علاوه بر دوچرخه یا عضویت در امکانات هنری و فرهنگی. برنامه «Bitcoin and a Bike»، مرحله بعدی ابتکار منطقه Life Works Here است، به طور خاص با هدف پذیرش متخصصان در زمینه‌های مرتبط با بلاک چین است. این برنامه به افراد واجد شرایطی که مایلند حداقل یک سال در شمال غربی آرکانزاس زندگی کنند – احتمالاً نزدیک به شهرهای فایت ویل، اسپرینگدیل، راجرز و بنتونویل، مشوق ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

Peacock گفت: “شمال غربی آرکانزاس یکی از مناطق با سریع ترین رشد در کشور است، و ما اکنون شاهد رشد انفجاری بیشتری در بخش فناوری خود هستیم.”

«این پیشنهاد تشویقی گسترده […] نه تنها از روند رو به رشد استفاده از ارز دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت توسط کارفرمایان استقبال می کند، بلکه به افزایش خط لوله استعدادهای ما برای بهره مندی از کارفرمایان فناوری، استارت آپ ها، شهرها، مشاغل محلی و به طور کلی منطقه کمک می کند.

بنتونویل، آرکانزاس از بالا. منبع: شورای شمال غربی آرکانزاس

از جمله الزامات برای متقاضیان می توان به توانایی کار از راه دور، در عرض شش ماه پس از پذیرش به منطقه نقل مکان کرده و دو سال تجربه در موقعیت فعلی خود در صنعت فناوری دارند. شمال غربی آرکانزاس در حال حاضر مقر اصلی خرده‌فروشی Walmart در بنتونویل است – بنیاد خانواده والتون در برنامه بیت کوین و دوچرخه مشارکت می‌کند و سام والتون بنیانگذار والمارت یکی از اعضای موسس این شورا بود – و همچنین مرکز بلاک چین دانشگاه آرکانزاس. تعالی، ارائه آموزش در زمینه فناوری مبتنی بر بلاک چین.

مری لاسیتی، مدیر مرکز تعالی بلاک چین، گفت: «استعداد نسل بعدی برای تبدیل بیشتر منطقه ما به مرکزی برای نوآوران و کسب‌وکارهای فناوری جدید ضروری است.

گزارش های زیادی ظاهرا دارند تبلیغ کرد شمال غربی آرکانزاس به عنوان جایگزینی برای مراکز فناوری در حال رشد در ایالات متحده مانند آستین، تگزاس – در حالی که تعداد مشاغل در شهر در سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است، علاقه رو به رشد منجر به افزایش هزینه های اجاره و مسکن شده است. شاید مشاهده مهاجرت به ایالت غرب میانه زود باشد، اما شرکت هایی از جمله سازنده خودروهای الکتریکی Canoo اعلام کرد قصد دارد دفتر مرکزی خود را در منطقه شمال غربی این ایالت راه اندازی کند.

مربوط: والمارت به دنبال محصولات ارز دیجیتال شده برای هدایت استراتژی ارز دیجیتال است

قبل و در طول همه‌گیری، بسیاری از شهرهای متوسط ​​ایالات متحده برنامه‌های مشابهی را با مشوق‌های نقدی برای کار پیوند از راه دور ارائه کردند، ظاهراً در تلاشی برای ارتقای اقتصاد محلی. شورای NWA ابتکار عمل Life Works Here را در نوامبر 2020 آغاز کرد، اما تولسا، اوکلاهما یکی از اولین کسانی بود که پیشنهاد برخی از افراد 10000 دلار برای جابه‌جایی از سال 2018 شروع می‌کنند و مناطقی از ویرجینیای غربی، کانزاس، ورمونت، کانکتیکات و آلاباما از آن پیروی می‌کنند.

افشا: این خبرنگار برای برنامه بیت کوین و دوچرخه درخواست داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس