• بیت کوین به حدود 38 هزار دلار سقوط می کند.
  • بازار کریپتو در هرج و مرج است زیرا سرمایه گذاران نظرات متناقضی دارند.
  • تحلیلگران منتظر کاهش بیشتر هستند.

پس از سقوط بزرگی که یک هفته پیش آغاز شد، بیت کوین دوباره سقوط کرد و به حدود 38 هزار دلار رسید. این افت با رسیدن بیت کوین به 43 هزار دلار در 6 آوریل آغاز شد. پس از آن، بیت کوین در 11 آوریل به حدود 39 هزار دلار قبل از پایین ترین سطح خود سقوط کرد.

ارزهای ارز دیجیتال شده سرمایه گذاران نظرات متناقضی در مورد این کاهش ابراز کردند، زیرا بسیاری از تحلیلگران بزرگ منتظر “افت 36 هزار دلاری” هستند. سایر سرمایه گذاران از این فرصت برای خرید دارایی های بیشتر در بازار استفاده می کنند.

یک دیدگاه بسیار جالب توسط سرمایه گذار کریپتو و یوتیوبر، لارک دیویس، پیشنهاد شد. در ویدیوی یوتیوب خود با عنوان،خبر بد برای بیت کوین و کریپتو“این افت ناشی از کاخ سفید است که اعلام کرده است که اعداد تورم در ماه مارس بسیار بالا هستند.

دیویس همچنین این خبر را در حساب رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت، جایی که او اظهار داشت: “کاخ سفید هشدار می دهد که اعداد جدید تورم در ماه مارس “بسیار بالا” خواهد بود. فوریه 7.9٪ بود، مارس چقدر بد خواهد بود؟ 8.5 درصد؟ بالاتر؟ خیلی جالب بود بچه ها…”

در 24 ساعت گذشته، دیویس توییت دیگری را به اشتراک گذاشت که در آن اشاره کرد که بیت کوین همچنان در حدود 38 هزار دلار جایگاه خود را حفظ کرده است.

حساب توییتر CryptoWhale در توییتر با انتشار توییتی در رابطه با اخبار اخیر نوشت: “بیت کوین سقوط می کند… دقیقاً همانطور که پیش بینی شده بود!” این توییت پاسخ‌های زیادی داشت که انتظار کاهش بیشتر داشت، جایی که برخی نظر دادند: «با من 9 هزار دلار تماس بگیرید» و «منتظر 14 هزار دلار باشید».

در حالی که بیت کوین در حدود 39 هزار دلار در حال نوسان است، سایر ارزهای دیجیتال نیز در حال کاهش هستند. در حال حاضر، اتریوم حدود 2.9 هزار دلار است، BNB حدود 400 دلار است و سولانا حدود 97 دلار در نوسان است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر