کاردانو و شیبا

    • Cardano و Shiba Inu هر دو رتبه‌بندی 15 ارز دیجیتال را حفظ می‌کنند.
    • هر دو آلتکوین دارای ارزش بازار بیش از 20 میلیارد دلار هستند.
    • شبکه های شیبا اینو و کاردانو آینده خوبی در فضای بلاک چین دارند.

Cardano و Shiba Inu از داغ ترین شبکه های ارز دیجیتال در حوزه ارز دیجیتال هستند. با این حال، این آلت کوین ها از نظر دسترسی به بازار و پیشرفت های بلاک چین بسیار رقابتی هستند. در زمان نگارش این مقاله، هر دو ارز دیجیتال در 15 رتبه برتر بازار CoinGecko قرار گرفتند. این دستاوردهای کریپتو باعث شد که سرمایه‌گذاران در داخل و خارج از فضا به بحث بپردازند که کدام ارز دیجیتال بهترین است.

منبع: CoinGecko

طی هفته‌های گذشته، شیبا اینو با فناوری NFT و متاورس خود فضای کریپتو را تکان داده است. به تفصیل، Shiba Inu با نام تجاری Haute couture John Richmond شریک است. در نتیجه، کمپین The Legends Live Forever اثر جان ریچموند قرار است 10000 NFT را در نسخه های فیزیکی خود راه اندازی کند.

علاوه بر این، بیت کوین آمریکا (BTM)، یکی از اپراتورهای بزرگ خودپرداز BTC در ایالات متحده، از Shiba Inu در پلتفرم خود استقبال کرد. از این رو، طرفداران و سرمایه گذاران کریپتو هم اکنون می توانند Shiba Inu را با بیش از 1800 BTM در سراسر ایالات متحده انجام دهند.

دستاوردهایی که در بالا ذکر شد تنها بخشی از دستاوردهای اخیر شیبا اینو است. به کریپتو کمک کرده است تا در برابر بازار نزولی فعلی رشد کند. در زمان انتشار، Shiba Inu (SHIB) با قیمت مناسب 0.00002599 دلار با ارزش بازار عظیم بیش از 14.2 میلیارد دلار معامله می شود.

از سوی دیگر، Cardano (ADA) با سرمایه عظیم بازار بیش از 30 میلیارد دلار در برابر بازار خونین ایستاده است. این عملکرد بازار کریپتو به دلیل توسعه فناوری تهاجمی آن در فضا است. به طور خاص، IOHK و تیم توسعه Cardano روی ایجاد هارد فورک Vasil کار می کنند. همانطور که هاسکینسون می گوید، ارتقاء هارد فورک بهبود عملکرد گسترده ای را برای Cardano به همراه خواهد داشت.

با وجود افت بازار امروزه، کاردانو همچنان به رشد جامعه خود ادامه می دهد. جالب اینجاست که این شبکه بیش از 3.2 میلیون کیف پول فعال در سراسر جهان دارد. این حجم عظیم کیف‌پول‌ها، گواه این است که کاردانو همچنان به نفع سرمایه‌گذاران در سطح جهانی ادامه می‌دهد. اخیراً قیمت Cardano بیش از .9 دلار به ازای هر کریپتو با حجم معاملات 24 ساعته تقریباً 800 میلیون دلار معامله می شود.

با این وجود، هر دو دارایی کریپتو از نظر توسعه بلاک چین پتانسیل را نشان می دهند. از این رو، این به معامله گران و سرمایه گذاران بستگی دارد که چه چیزی را انتخاب کنند. با این حال، توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری روی آن، ابتدا ارز دیجیتال را مطالعه کنید تا از ضررهایی که قابل بازیابی نیست، جلوگیری کنید.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر