Shiba_Inu_Reveals_SB_Visa_Card_–_SHIB_Burn_Rate_Spikes_235%

  • Shiba Inu راه اندازی کارت SB Visa را طعنه می زند.
  • کارت برای هر پرداختی که از طریق کارت انجام می شود، SHIB را می سوزاند.
  • میزان سوختگی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته شاهد 200 درصد افزایش بوده است.

شیبا اینو تحولات جالبی دارد: نرخ سوختگی Shiba Inu شاهد افزایش 200 درصدی در 24 ساعت گذشته بوده و تیم راه اندازی کارت SB Visa خود را تیز کرده است.

تیم Shiba Inu و Ryoshi Vision (RYOSHI) قبلاً تلاش مشترکی را به نام پورتال SHIB Burn راه اندازی کردند. تلاش ترکیبی برای الهام بخشیدن به ارتش SHIB برای شعله ور کردن SHIB بیشتر و کسب جوایز پرسود در این فرآیند طراحی شد.

با این حال، به دلیل روند فوق العاده طولانی توزیع جوایز، بسیاری از دارندگان SHIB صبر خود را از دست می دهند و همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود.

جامعه شیبا اینو تنها در 24 ساعت گذشته 110 میلیون سکه SHIB را سوزانده است، حتی اگر به کاربران برای قولی که داده شده پاداشی دریافت نکرده اند.

در مقایسه با میزان سوختگی دیروز، در 24 ساعت گذشته یک معکوس کامل وجود داشته است. نرخ سوختگی که دیروز 60 درصد کاهش داشت، در حال حاضر 202.26 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

علاوه بر این، شیبا اینو (SHIB) تصمیم گرفت تا اخبار مهمی را در صبح روز دوشنبه اعلام کند. تیم memecoin از راه اندازی کارت SB Visa خود خبر داده است، اما جزئیات دیگری فاش نشده است.

اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) به زودی از کارت SB Visa استقبال خواهد کرد، که این پتانسیل را دارد که روند توزیع مشوق را به میزان قابل توجهی سرعت بخشد. علاوه بر این، برای هر پرداخت با کارت، کارت SHIB بیشتری می سوزاند.

شیبا اینو در حال حاضر است تجارت در 0.00001129 دلار با زیان 3.9 درصدی در 24 ساعت گذشته. در مقایسه با 30 روز گذشته، SHIB تنها 3.8 درصد افزایش در 30 روز گذشته نشان داده است. به نظر می رسد که سکه نسبت به همه رالی های قبلی در حال کاهش است زیرا سودهای دو رقمی آن به آرامی در حال محو شدن است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر