شیبا اینو قیمت گاو نر را ناامید می کند زیرا زیان ها در حال افزایش است

  • قیمت شیبا اینو در هفته گذشته 12.5 درصد کاهش یافت که نشان دهنده روند نزولی در میم کوین است.
  • SHIB به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 0.00001138 دلار و متحرک نمایی 21 روزه در 0.000011 دلار سقوط کرد.
  • اگر Shiba Inu از 0.00001319 دلار عبور کند، می تواند روند نزولی را باطل کند و نشان دهنده یک معکوس در میم کوین باشد.

قیمت شیبا اینو کاهش خود را آغاز کرد و طی هفته گذشته 12.5 درصد کاهش داشت. دورنمای شیبا اینو نزولی شد و احتمال سقوط بیشتر وجود دارد. میم کوین منطقه تقاضا را بین 0.0000106 دلار تا 0.0000111 دلار لغو کرده است.

فروشندگان مسئولیت شیبا اینو را بر عهده گرفتند و پس از جعلی کردن الگوی ادامه، سکه میم را پایین تر فرستادند. پرچم صعودی یک تقلبی بود که به طور موثر به فروشندگان کمک کرد تا مسئولیت را در دست بگیرند، و Shiba Inu سطوح قابل توجهی را زیر پا گذاشت و تنها منجر به یک روند نزولی شد.

Shiba Inu اخیرا شاهد چندین به روز رسانی صعودی در رشد ابزار و توسعه اکوسیستم بود. کسب‌وکارهایی که Shiba Inu را به کار می‌گیرند، به دارندگان امکان دریافت پرداخت در SHIB از طریق دروازه NowPayments را می‌دهند. ابزار پرداخت انبوه

این کار پرداخت حقوق در شیبا اینو را آسان‌تر می‌کند و پذیرش و کاربرد سکه میم را افزایش می‌دهد. به طور مشابه، اعلام مشارکت با The Third Floor برای متاورس Shib یک پیشرفت صعودی در نظر گرفته شد.

علیرغم اخبار صعودی، احساسات معامله گران در آستانه نشست چهارشنبه FOMC و پیش بینی افزایش نرخ بهره 75 واحد بر ثانیه تا حد زیادی نزولی است. ارزهای رمزپایه در 10 ارز برتر مانند بیت کوین، اتریوم و کاردانو در تلاش برای جبران شکست خود هستند و شیبا اینو در صف بازگشت است.

کاهش میم کوین به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 0.00001138 دلار و متحرک نمایی 21 روزه به عنوان یک شاخص نزولی در نظر گرفته می شود. احتمال یک روند نزولی طولانی در نمودار قیمت شیبا اینو وجود دارد. با این حال، برای معامله گرانی که انتظار تغییر روند را دارند، صعود به بالای 0.00001319 دلار مهم است.

نمودار قیمت SHIB-USDT (منبع: TradingView)
نمودار قیمت SHIB-USDT (منبع: TradingView)

0.00001319 دلار سطح قابل توجهی برای روند قیمت شیبا اینو است و عبور از این مانع می تواند چشم انداز نزولی را باطل کند. این نشانه ای از تغییر روند صعودی در شیبا اینو در نظر گرفته خواهد شد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر