JUST_IN_Shiba_Inu_has_reclaimed_a_15_billion_$cap_market_cap

  • قیمت توکن SHIB ممکن است از هم اکنون به 15 درصد کاهش یابد.
  • شیبا اینو اگر قیمت 0.00003057 دلار را ثبت کند، می تواند 15 درصد کاهش را باطل کند.
  • رفتار خرید معامله گران نیز می تواند واقعیتی برای بی اعتبار کردن کاهش باشد.

شیبا اینو (SHIB) ممکن است اصلاحات بازار را تا تقریباً 15٪ انجام دهد – به این معنی که SHIB از قیمت فعلی 0.00003042 دلاری خود به سمت پایین حرکت می کند اگر کریپتو نتواند عملکرد بازار خود را حفظ کند.

کاهش پیشنهادی 15 درصدی به دنبال تجمع شیبا اینو در ابتدای فوریه است. توجه داشته باشید، قیمت SHIB همانطور که توسط Fxstreet.com گزارش شده است، گفته می شود که تغییر در ماه فوریه، ستون نادیده جدیدی است که اصلاح 15 درصدی پیش بینی شده Shiba Inu را تسهیل می کند.

TradingView: نمودار SHIB/USD

برای اینکه شیبا اینو روند نزولی 15 درصدی را باطل کند، باید تا یک ارتفاع مشخص صعودی شود و قیمت 0.0000342 دلار را ثبت کند. با انجام این کار، کریپتو برای غلبه بر بازار نزولی قدرت پیدا می کند. علاوه بر این، این امر به طور قابل توجهی SHIB را برای شروع یک افزایش قیمت جدید به پیش خواهد برد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت Shiba Inu 0.00003057 دلار با حجم 24 ساعته تقریباً 1.6 میلیارد دلار است، بر اساس داده‌های CoinMarketCap. همچنین توکن SHIB دارای نرخ رشد 0.25 درصدی است. این آمار Shiba Inu را به عنوان چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان رتبه بندی می کند.

در نهایت، رفتار خرید معامله گران می تواند عاملی برای بی اعتبار کردن کاهش 15 درصدی SHIB باشد. به عبارت دیگر، اگر معامله‌گران به جای فروش بیشتر توکن‌های SHIB را جمع‌آوری کنند، Shiba Inu از بازار نزولی پیش‌بینی‌شده جان سالم به در خواهد برد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر