• قیمت شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد کاهش یافته است.
  • متأسفانه، لیست‌های جدید SHIB تأثیر چندانی بر قیمت میم کوین نداشت.
  • پیشرفت‌های جدید SHIB منجر به پذیرش گسترده‌تر میم کوین در سراسر جهان می‌شود.

قیمت شیبا اینو (SHIB). طی 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد کاهش داشته است بیت کوین (BTC) بار دیگر به زیر 22 هزار دلار کاهش یافته است.

به گفته کوین مارکت کپ، آلتکوین های دیگری مانند اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) نیز گرما را احساس می کنند زیرا هر دو در روز گذشته تقریباً 5 درصد کاهش یافته اند. علاوه بر این، بقیه 20 ارز دیجیتال برتر امروز در قرمز هستند.

پیشرفت‌ها برای SHIB خوب به نظر می‌رسند زیرا میم کوین در پلتفرم مبادله غیرمتمرکز Reflex Swap فهرست شده است. SHIB همچنین در اوایل ماه جاری در صرافی Bittrex راه اندازی شد که امکان داد و ستد SHIB در برابر دلار آمریکا را فراهم کرد.

آخرین بار SHIB سر خود را در فیلیپین بالا برد، زیرا در Coins.ph، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در فیلیپین که متعلق به سابق است، فهرست شده بود. بایننس مدیر ارشد مالی، وی ژو.

متأسفانه، این لیست‌های جدید تأثیر چندانی بر قیمت میم کوین نداشتند، زیرا SHIB هنوز 86.94 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. SHIB نیز یکی از ارزهای دیجیتالی است که در روند نزولی قرار گرفته است.

سوزاندن مداوم توکن‌های SHIB نیز به مانعی رسیده است زیرا بحث‌هایی پیرامون پورتال رایت تایید شده توسط جامعه وجود دارد.

از جنبه مثبت، پیشرفت‌های جدید SHIB منجر به پذیرش گسترده‌تر میم کوین در سراسر جهان می‌شود، زیرا SHIB هنوز یکی از 20 ارز دیجیتال بزرگ برتر است.

همچنین هنوز امیدی برای یک فشار صعودی برای SHIB وجود دارد زیرا پروژه متاورس آن هنوز در حال انجام است.

SHIB / TetherUS 1D (منبع: CoinMarketCap)

SHIB پس از افت 7.69 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر با قیمت 0.00001048 دلار معامله می شود.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر