صاعقه با افزودن پرداخت های بیت کوین به بازرگانان Shopify ضربه می زند

جک مالرز ادغام جدید را امروز در کنفرانس بیت کوین 2022 اعلام کرد و امیدوار است که به افراد بیشتری به آنچه که به عنوان یک سیستم پولی بهتر می بیند دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن پرداخت مستقر در شیکاگو Strike با غول تجارت الکترونیک جهانی Shopify ادغام شده است تا بازرگانان بتوانند پرداخت های بیت کوین را از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین بپذیرند.

شبکه لایتنینگ (LN) یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ برای بیت کوین است که برای تسهیل تراکنش های سریع تر و ارزان تر طراحی شده است.

جک مالرز، مدیرعامل Strike، امروز در کنفرانس بیت کوین 2022 میامی، ادغام جدید را روی صحنه نشان داد. این حرکت می‌تواند به تقریباً دو میلیون تاجر جهانی Shopify اجازه دهد تا پرداخت‌های بیت‌کوین را به دلار بپذیرند. با این حال تنها شریک تجاری ذکر شده در انتشار رسمی Strike بود وارن لوتاس، یک برند لباس خیابانی مستقر در لس آنجلس – و آن سایت در زمان نگارش این مقاله از کار افتاده بود.

طبق سایت تحقیقات بازار، Shopify هجدهمین شرکت بزرگ تجارت الکترونیک جهان با حدود 4.6 میلیارد دلار درآمد سالانه است. گرایش های کلان. خدمات آن بازرگانان را قادر می سازد تا یک فروشگاه آنلاین در 175 کشور مختلف راه اندازی کنند.

حساب رسمی توییتر بیت کوین 2022 اعلام کرد که ادغام از قبل زنده بوده است و به نقل از Mallers از سیستم پرداخت مدرن که در سال 1949 با کارت Diners Club شروع به کار کرد، انتقاد کرد:

«هر تاجر آنلاینی که از Shopify استفاده می‌کند می‌تواند پرداخت‌ها را بدون شبکه بومر 1949 بپذیرد، آن را فوراً دریافت کند، نقدی نهایی، بدون واسطه بدون کارمزد 3 درصد».

به گفته مالرز، یکی از مزایای اصلی استفاده از بیت‌کوین از طریق لایتنینگ این است که پرداخت‌ها تقریباً بلافاصله تسویه می‌شوند، برخلاف «تسویه حساب دیرهنگام دو تا ۱۵ روزه» که او به عنوان یک اشکال روش‌های رایج پرداخت الکترونیکی موجود ذکر کرد. وی افزود که تسویه فوری به مصرف کنندگان و بازرگانان کمک می کند تا کار حسابداری را تکمیل کنند و مانده دقیق خود را سریعتر بدانند.

Mallers همچنین Strike’s را فاش کرد شراکت با شبکه پرداخت Blackhawk که طبق گزارشات، بزرگترین تامین کننده نقطه فروش در جهان است. شرکت قرعه کشی می کند 2.5 میلیارد دلار درآمد سالانه و آن سایت اینترنتی بیان می کند که در بیش از 400000 ویترین در 28 کشور محصولات دارد.

مربوط: Samson Mow پذیرش جدید دولت ملی را برای ارز دیجیتال در بیت کوین 2022 معرفی می کند

بیت کوین 2022 در حال حاضر یک کانون سر و صدا است، نه فقط برای بیت کوین ‘Miami Bullکه قبل از رویدادهای افتتاحیه رونمایی شد، اما برای رابینهود که راه اندازی آن را اعلام کرد کیف پول ارز دیجیتال مورد انتظار به دو میلیون مشتری در لیست انتظار. کیف پول LN را نیز یکپارچه خواهد کرد.

این کنفرانس هنوز جرقه ای در قیمت بیت کوین ایجاد نکرده است، زیرا بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار تنها 0.54 درصد در 24 ساعت گذشته رشد داشته است و بر اساس گزارش های منتشر شده در 43594 دلار معامله می شود. کوین تلگراف داده ها.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس