Bittrex_Global_Exchange_Explores_Listing_of_Tezos_Ecosystem_Tokens

  • Bittrex Global قصد دارد توکن های اکوسیستم Tezos را فهرست کند.
  • صرافی در حال بررسی ادغام و لیست توکن های FA1.2 و FA2 در Tezos است.
  • این فهرست نشان می دهد که Bittrex Global از انواع توکن ها در بلاک چین Tezos پشتیبانی می کند.

Bittrex Global Exchange اعلام می کند که در حال بررسی یکپارچه سازی و فهرست بندی توکن های FA1.2 و FA2 در Tezos است. به نظر می رسد، Bittrex تعهد خود را برای ایجاد نوآوری در فضای دارایی دیجیتال تقویت می کند.

به هر حال، ادغام و فهرست توکن‌های FA1.2 و FA2 تلاشی از سوی Bittrex برای اثبات این است که انواع توکن‌های موجود در بلاک چین تزوس را می‌توان در صرافی پشتیبانی کرد. همچنین نشانه ای است که توکن های متنوعی را می توان در صرافی ادغام کرد.

اساساً، FA1.2 و FA2 استانداردهای رمزی در بلاک چین تزوس هستند که امکان ایجاد دارایی های منحصر به فرد بر اساس DeFi، NFT، DAO و موارد دیگر را فراهم می کنند. تزوس خود را یکی از اصلی ترین شبکه های بلاک چین لایه 1 می داند که از staking برای ایمن سازی شبکه خود استفاده می کند.

در واقع، تیم تزوس ادعا می‌کند که بلاک‌چین آن بیش از هر بلاک‌چین موجود دیگری از طریق مکانیسم روی زنجیره خود ارتقا یافته است. طبق سندی که به CoinQuora ارسال شده است، تزوس گزارش می‌دهد که آدرس‌های فعال آن در شبکه به بالاترین حد خود یعنی بیش از 45000 رسیده است.

علاوه بر این، تزوس ادعا می کند که آدرس های قرارداد هوشمند فعال آن از زیر 200000 به نزدیک به 600000 در 12 ماه گذشته سه برابر شده است. با توجه به این موضوع، Tezos به دلیل بهره وری انرژی، هزینه های پایین تراکنش و امنیت در سطح سازمانی، سطح قابل توجهی از محبوبیت را به نمایش گذاشته است.

از سوی دیگر، Bittrex Global معتقد است که در ایجاد نوآوری در فضای دارایی دیجیتال مصمم است. بر این اساس، متعهد است که به پروژه‌های امیدوارکننده اجازه دهد تا بودجه خود را جمع‌آوری کنند، بازاریابی کنند و IEO خود را راه‌اندازی کنند. علاوه بر این، به آنها راهی برای توزیع توکن ها و ایجاد آگاهی برای پروژه خود در سراسر صنعت می دهد.

مهمتر از همه، Bittrex Global ادعا می کند که قصد دارد با تسهیل خرید و تجارت توکن های بیشتر علاوه بر بیش از 250 توکن لیست شده، به کاربران کمک کند تا ثروت بسازند. این فهرست به احتمال زیاد به نفع هر دو اکوسیستم خواهد بود زیرا آنها مشتاق ایجاد ارزش در فضای ارزهای دیجیتال هستند.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هاتجارت Bittrex Tezos

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر