• Zipmex اعلام کرد که در تلاش است 50 میلیون دلار برای تعمیر ترازنامه خود جمع آوری کند.
  • این صرافی بیان کرد که گفتگوهای آنها با طرف های ذینفع مختلف پیشرفت قابل توجهی داشته است.
  • همین هفته گذشته، صرافی ارز دیجیتال به دلیل شرایط نوسان بازار، برداشت را متوقف کرد.

Zipmex، یکی از برجسته ترین آسیای جنوب شرقی صرافی های کریپتو، اعلام کرده است که در تلاش است 50 میلیون دلار برای تعمیر ترازنامه خود جمع آوری کند.

از طریق توییتر پست روز یکشنبه، نمایندگان Zipmex اظهار داشتند که گفتگوهای آنها با طرف های مختلف علاقه مند پیشرفت قابل توجهی داشته است. صرافی گفت: «یکی از این طرف‌ها شرایطی را در یک تفاهم نامه ارائه کرده است که شامل تعهدات محرمانه است تا بتواند Due Diligence را آغاز کند».

همین هفته گذشته، صرافی کریپتو برداشت ها را متوقف کرد، به دلایلی ترکیبی از جمله شرایط نوسان بازار و همچنین مشکلات مالی با شرکای اصلی خود اضافه کرد که صرافی را به تصمیم گیری برانگیخت. صرافی به مشتریان خود اطلاع داد که تمامی برداشت ها تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد.

افشای Zipmex پیامد اجتناب ناپذیر سقوط بازار است که دنیای ارزهای دیجیتال ماه گذشته تجربه کرد. درجه سانتیگراد اولین بار بود و پس از آن Babel Finance، Three Arrows Capital، FTX، Deribit و BitMEX قرار گرفتند. فروپاشی این مؤسسات نسبتاً باثبات امواج شوک را در سراسر صنعت ایجاد کرد. به گفته تحلیلگران، این به هم پیوستگی این مشاغل بود که باعث شد آنها مانند خانه ای از کارت سقوط کنند.

از جنبه مثبت، به نظر می رسد بازار در این هفته در حال بهبود است بیت کوین و اتریوم پس از هفته‌ها معامله در قرمز، مقداری سود را نشان داد. بیت کوین با 21137.28 دلار معامله می شود که 5.9 درصد افزایش در دو هفته گذشته است و اتریوم در حال حاضر به 1413.16 دلار است که 28.8 درصد افزایش در 14 روز است. اگرچه اینها ممکن است پیشرفت های عمده ای نباشند، اما سرمایه گذاران کریپتو خوشحال هستند که بازار به سرعت در حال سقوط نیست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر