صعودی در تجزیه و تحلیل نزولی نشان می دهد که آلت کوین ها در میان افت بیت کوین افزایش یافته است

  • یک تحلیلگر می گوید که پنج آلتکوین پتانسیل افزایش در میان بازار نزولی BTC را دارند.
  • اینها عبارتند از Optimism، Chainlink، Avalanche، Cardano و Litecoin.
  • این گزارش نشان می دهد که همه این سکه ها پروژه ها و پیشرفت های جدیدی را آغاز کرده اند.

بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، با وجود این، هنوز به آرامی در حال بهبود هستند بازار کریپتو سیگنال دادن به رنگ سبز از اول ژوئن، بیت کوین اندکی افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 31593.5 دلار معامله می شود.

آستین آرنولد، میزبان مشترک کانال یوتیوب، بیشتر به بازار ارزهای دیجیتال مراجعه کنید آلت کوین روزانه، پیش بینی می کند که پنج آلتکوین پتانسیل عملکرد خوبی در بازار نزولی بیت کوین را دارند.

قبل از فهرست کردن سکه ها، آرنولد ادامه داد که پنج ویژگی برای جستجوی دارایی های ارز دیجیتال خوب وجود دارد. اینها عبارتند از – کریپتوهایی با سرمایه خوب، مجهز به تیم‌های توانمند، شرکای استراتژیک، اختصاص داده شده به حل مشکلات واقعی که نیاز به بلاک‌چین‌ها را دارد، و در نهایت، کریپتوهایی که در عمودی کار می‌کنند و ممکن است با رشد فضای کلی رشد کنند.

پنج آلتکوین به شرح زیر است:

در ابتدا، آرنولد گفت که Optimism (OP)، که یک پروژه ارز دیجیتال جدید است، پتانسیل بالایی دارد زیرا دارای اکوسیستمی از بسیاری از پروژه‌های بلاک چین یکپارچه است. همچنین، Optimism توکن خود را در اختیار کاربران شبکه، شرکای استراتژیک و کاربران متوسط ​​قرار می دهد.

بعد، لینک زنجیره ای در بازار اخیر بیت کوین عملکرد خوبی داشته است. سکه جشن می گیرد سومین سالگرد شبکه اصلی. Chainlink، با بیش از 5.8 میلیون درخواست تمام وقت و VRF خود، برای ساخت موج بعدی بازی‌های NFT و Web3 مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این پروژه در زنجیره BNB و Polygon موفقیت آمیز است.

سکه بعدی در لیست است بهمن (AVAX). آرنولد AVAX را به عنوان یکی از بهترین ها معرفی کرد [layer-1s] در فضا» و «یکی از بهترین رقبای اتریوم». علاوه بر این، AVAX از بودجه خوبی برخوردار است و راه اندازی شده است 478 پروژه در 20 ماه. تحلیلگر انتظار دارد که سکه روند صعودی بیشتری داشته باشد. همچنین، این سکه به عنوان سریع ترین و غیرمتمرکزترین PoS گزارش شده است.

و به دنبال آن، کاردانو (ADA) پتانسیل رشد نیز دارد. آرنولد خاطرنشان کرد که این پروژه دارای قابلیت قرارداد هوشمند بود و سپس شروع به شکوفایی کرد. علاوه بر این، دارایی های بومی صادر شده در Cardano بیش از 5 میلیون است.

پس از آن، لایت کوین (LTC) یک سکه بالقوه دیگر است. او پیش‌بینی کرد که پروژه کریپتو ممکن است با راه‌اندازی موفقیت‌آمیز اخیر Mimblewimble (MWEB) افزایش چشمگیری داشته باشد. بزرگترین ارتقا در پروژه کریپتو.

در خبرهای دیگر، Decentraland قرار است در پروژه فیلم در حال اجرا “ماشین بی نهایت” حضور داشته باشد. داستان ویتالیک بوترین، بنیانگذار جنجالی اتریوم را روایت می کند. این فیلم توسط Versus Entertainment در کنار شرکت سازنده Ridley Scott Scott Free تولید می شود. این می تواند جای خود را به افزایش قیمت MANA بدهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر