ضررهای بلندمدت دارندگان بیت کوین به پایین ترین حد دو سال گذشته رسید

دارندگان بلندمدت بیت کوین شروع به متحمل شدن زیان هایی مشابه با زیان های بازارهای نزولی قبلی کرده اند و گلاسنود معتقد است که این درد ممکن است ادامه یابد و حتی بدتر شود.

دارندگان بلندمدت بیت کوین بیشترین ضرر خود را از زمان تسلیم مارس 2020 و بازار نزولی 2018-2019 متحمل می شوند، اما ممکن است مجبور باشند منتظر تسکین باشند.

محاسبه شده با اندازه‌گیری ارزش سکه‌های سپرده‌شده به صرافی‌ها، جمع‌آوری زیان تحقق‌یافته از دارندگان بلندمدت (LTH) بیت‌کوین (بیت کوینطبق گزارش گلس‌نود، تا 29 می از 0.006٪ از ارزش بازار فراتر رفت. هفته Onchain گزارش از 6 ژوئن

دارندگان بلند مدت بدترین زیان خود را از مارس 2020 متحمل می شوند.

با این حال، اگر الگوهای زیان تاریخی بازارهای نزولی قبلی تکرار شوند، ممکن است زیان های چشمگیر برای مدتی ادامه یابد. از سال 2018 تا 2019، زیان LTH به اوج 0.015٪ از ارزش بازار رسید و این زیان برای حدود یک سال افزایش یافت. زیان فعلی به بلندمدت ها تنها حدود یک ماه است که مشاهده شده است.

Glassnode می نویسد که تلفات LTH اکنون شبیه ضررهای ناشی از آن است بازارهای نزولی قبلی، اما قبل از اینکه واقعاً قابل مقایسه باشند باید برای مدت طولانی تری ادامه دهند. در این گزارش آمده است:

زیان LTH در سکه های سپرده شده به صرافی ها اکنون به بزرگی قابل مقایسه با بازارهای نزولی قبلی رسیده است. با این حال، ما هنوز جزء مدت زمان را نداریم.»

Glassnode LTH را به عنوان دارنده‌ای تعریف می‌کند که حداقل 155 روز سکه‌های خود را جابه‌جا نکرده است. با این حال، هر کسی که قبل از دسامبر 2019 بیت کوین را خریداری کرده باشد، فعلاً همچنان روی سرمایه گذاری خود ادامه خواهد داد.

همچنین شایان ذکر است که در هر دو سال 2019 و 2020، قیمت ها با جهش از پایین ترین سطح خود به سرعت بهبود یافتند. کوین تلگراف روز سه شنبه گزارش داد که وجود خواهد داشت احتمالا یک کاپیتولاسیون است قبل از هر گونه بهبود قابل توجهی قیمت رخ دهد.

علیرغم چشم انداز تیره قیمت، جریان ورودی به محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال مانند صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) هفته گذشته به بیش از 100 میلیون دلار رسید. CoinShares 6 ژوئن گزارش نشان می‌دهد که بیشتر ورودی‌ها از قاره آمریکا بوده است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران اروپایی در حال حاضر همچنان نزولی هستند.

مربوط: در میان بازار نزولی کریپتو، سرمایه گذاران نهادی بیت کوین: CoinShares را جذب می کنند

CoinShares همچنین به تفاوت در جریان مبادله بین BTC و Ethereum اشاره کرد.ETH). جریان های ورودی مبادلات بیت کوین تا سال 2022 حدود 506 میلیون دلار ارزش داشته است، در حالی که ETH خروجی خالص 357 میلیون دلاری داشته است. این نشان می دهد که احساسات بازار برای ETH بسیار کمتر از BTC در حال حاضر است.

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 5.3 درصد کاهش یافته است و بر اساس داده‌های منتشر شده در 29567 دلار معامله می‌شود. CoinGecko. اتریوم در مدت مشابه 6.7 درصد کاهش داشته است و با قیمت 1756 دلار معامله می شود که در ماه گذشته 34 درصد از دست داده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس