طبق گزارش‌ها، شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال در میان بازار نزولی تا 10 درصد از کارکنان خود را کاهش دادند

بازارهای خرس کریپتو قبلی باعث اخراج‌های بسیار بزرگ‌تری شدند، به طوری که برخی از شرکت‌هایی مانند ConsenSys طبق گزارش‌ها تا 60 درصد از نیروی کار خود را در سال 2018 اخراج کردند.

جمینی، یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال که توسط برادران کامرون و تایلر وینکلووس تأسیس شده است، آخرین شرکت صنعتی است که بخش قابل توجهی از کارکنان خود را به دلیل شرایط نامساعد بازار اخراج کرده است.

طبق گزارش بلومبرگ، بنیانگذاران در اطلاعیه ای به کارمندان در تاریخ 2 ژوئن نوشتند که طبق گزارش بلومبرگ، تجارت ارز دیجیتال Winklevoss Gemini Trust، 10 درصد از کارکنان خود را در بحبوحه ادامه بازار کریپتو خرسی کاهش داد. گزارش شده است.

برادران گفتند به عنوان بخشی از اولین کاهش عمده تعداد کارکنان، جمینی تنها بر روی محصولاتی تمرکز خواهد کرد که برای مأموریت شرکت “بسیار حیاتی” هستند، و افزودند که “شرایط آشفته بازار” احتمالا برای مدتی ادامه خواهد داشت. در این اطلاعیه آمده است:

این همان جایی است که ما اکنون در مرحله انقباض هستیم که در حال سکونت در دوره ایستایی است – چیزی که صنعت ما از آن به عنوان “زمستان کریپتو” یاد می کند. […] همه اینها با آشفتگی اقتصاد کلان و ژئوپلیتیک کنونی تشدید شده است. ما تنها نیستیم.”

گزارش جدید پس از آن منتشر شد که تعدادی از شرکت های صنعتی بزرگ برخی از کارکنان خود را اخراج کردند یا استخدام های جدید را به حالت تعلیق درآوردند. در اواسط ماه می، صرافی Coinbase به طور رسمی اعلام کرد که سرعت استخدام را کاهش می دهد و تعداد کارمندان خود را مجددا ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که طبق برنامه به کار خود ادامه می دهد.

پیش از این، پلتفرم اصلی معاملات ارز دیجیتال بود رابینهود 9 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد. این اخراج در حالی رخ داد که سهام Robinhood’s HOOD به عنوان بخشی از بازار نزولی بلندمدت در بازارهای کریپتو به پایین‌ترین حد خود رسید.

آخرین اخراج‌های صنعت کریپتو به هیچ وجه برای این صنعت جدید نیست زیرا بازارهای ارزهای اصلی مانند بیت کوین (بیت کوین) از لحاظ تاریخی در چرخه ای حرکت کرده اند، به طوری که بازارهای نزولی عمده پیش از سودهای بزرگتر بوده اند. در میان بازار نزولی عظیم ارزهای دیجیتال در سال 2018، برخی از شرکت‌های صنعتی دوست دارند گزارش شده است که ConsenSys تا 60٪ اخراج شده است نیروی کار خود را اعلام کرد قصد دارد 600 کارمند را استخدام کند پس از آن

مربوط: بازار کار کریپتو علیرغم کاهش صنعت فناوری همچنان پابرجاست

به گفته برخی منابع، شرایط کنونی بازار کار کریپتو چندان غم انگیز به نظر نمی رسد. بر اساس وب سایت استخدام کریپتو توسط آنتونی پمپلیانو، اینفلوئنسر بیت کوین، مدیران در صنعت کریپتو و بلاک چین با وب سایت PompCryptoJobs همچنان به دنبال استخدام افراد هستند. فهرست کردن حدود 600 موقعیت باز در زمان نگارش.

صرافی جهانی ارز دیجیتال بایننس است نگاه کردن طبق وب سایت رسمی فرصت های شغلی خود، نزدیک به 1000 کارمند را استخدام کند.

Gemini بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس