طبق گزارش‌ها، PayPal برنامه‌های خود را برای بررسی راه‌اندازی یک استیبل کوین تأیید می‌کند

توسعه یک استیبل کوین داخلی برای اولین بار در کد منبع برنامه آیفون پی پال توسط توسعه دهنده استیو موزر کشف شد.

غول فین‌تک آمریکایی PayPal Holdings قصد خود را برای راه‌اندازی استیبل کوین خود به نام PayPal Coin تایید کرده است. توسعه یک استیبل کوین داخلی برای اولین بار در کد منبع برنامه آیفون پی پال توسط توسعه دهنده استیو موزر کشف شد.

با تایید شواهد موجود در اپلیکیشن پی پال، خوزه فرناندز داپونته، معاون PayPal ارزهای دیجیتال و کریپتو، گفت خبر بلومبرگ:

ما در حال بررسی یک استیبل کوین هستیم. اگر و زمانی که به دنبال حرکت رو به جلو باشیم، مطمئناً با تنظیم‌کننده‌های مربوطه همکاری نزدیک خواهیم داشت.»

لوگوی سکه پی پال در داخل برنامه پی پال یافت شد. منبع: اپلیکیشن پی پال آیفون

یافته های موزر نشان داد که پی پال در حال ساخت سکه پی پال است که با حمایت دلار ایالات متحده پشتیبانی می شود. با این حال، سخنگوی PayPal توضیح داد که کدهای منبع برنامه آیفون در یک هکاتون اخیر توسعه داده شده است.

در حالی که دارایی دیجیتال PayPal در حال ساخت است، نام، لوگو و ویژگی‌های توکن داخلی ممکن است قبل از راه‌اندازی تغییر کند. حمایت از توسعه مداوم، پی پال قبلاً ویژگی های جدیدی را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان خرید، نگهداری و پرداخت با سکه های دیجیتال را می دهد.

دا پونته نیز در یک اشاره کرده بود مصاحبه از نوامبر 2021، PayPal “هنوز یک استیبل کوین در آنجا ندیده است که برای پرداخت ها ساخته شده باشد.” به گفته وی، یک استیبل کوین باید همزمان با تضمین امنیت شبکه، از پرداخت ها در مقیاس پشتیبانی کند و افزود:

باید در مورد مقررات، چارچوب های نظارتی و نوع مجوزهایی که در این فضا مورد نیاز است، شفافیت وجود داشته باشد.»

مربوط: پی پال عرضه معاملات ارز دیجیتال را برای مشتریان بریتانیا تکمیل می کند

پی پال علاوه بر راه اندازی استیبل کوین خود، اقدامات پیشگیرانه ای را نیز برای گسترش خدمات مرتبط با ارز دیجیتال در حوزه های قضایی خارج از ایالات متحده انجام داده است.

در سپتامبر 2021، این شرکت از عرضه خدمات جدید تجارت بیت کوین برای بازار بریتانیا خبر داد. همانطور که کوین تلگراف گزارش کرد، مشتریان می توانند ارزهای رمزپایه اصلی از جمله بیت کوین را معامله کنند.بیت کوین)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH).

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس