طبق گزارش ها، شهردار برزیل 1 درصد از ذخایر شهر را در بیت کوین سرمایه گذاری می کند

ادواردو پیس، شهردار ریودوژانیرو، در هفته نوآوری ریو با شهردار میامی و گاو BTC، فرانسیس سوارز، درباره بیت کوین صحبت کرد.

ادواردو پیس، شهردار شهر ریودوژانیرو برزیل، می‌خواهد 1 درصد از خزانه شهر را به بیت‌کوین اختصاص دهد.بیت کوینکوین تلگراف برزیل گزارش شده است.

طبق گزارش‌ها، پیس برنامه‌هایی را برای «کریپتو Rio» یا تبدیل شهر به یک مرکز ارزهای دیجیتال در طی هفته نوآوری ریو در روز پنجشنبه اعلام کرد. گزارش توسط خبرگزاری محلی O Globo.

شهردار در مورد جاه طلبی های مرتبط با ارزهای دیجیتال ریو در پنلی با شهردار میامی و فرانسیس سوارز، گاو نر بیت کوین، صحبت کرد. دریافت چک های حقوق خود در بیت کوین در نوامبر 2021

ما قصد داریم کریپتو ریو را راه اندازی کنیم و 1 درصد از خزانه را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم. بنا به گزارش پیس گفت که دولت باید نقشی ایفا کند، و افزود که دولت همچنین در حال برنامه ریزی برای ارائه معافیت های مالیاتی برای صنعت است.

این هیئت همچنین شامل مقامات بزرگ برزیلی مانند وزیر دارایی شهر، پدرو پائولو بود، که خاطرنشان کرد که دولت در حال بررسی تخفیف 10 درصدی مالیات بر دارایی در برزیل برای پرداخت با بیت کوین است. او گفت: “بیایید چارچوب قانونی برای انجام این کار را مطالعه کنیم.”

مربوط: ‘مکه ماینینگ: برزیل برای استخراج بیت کوین سبز مالیات صفر در نظر می گیرد

این خبر در حالی منتشر می شود که دولت برزیل به طور فزاینده ای موضع خود را در مورد بیت کوین و صنعت ارزهای دیجیتال گرم می کند و لوئیزائو گولارت، معاون فدرال، لایحه ای را پیشنهاد می کند. ارز دیجیتال را به عنوان یک پرداخت قانونی کنید روش برای کارگران بخش دولتی و خصوصی در ماه نوامبر. در ماه دسامبر، MercadoPago، یک شرکت بزرگ پرداخت ارز دیجیتال در برزیل، به ساکنان برزیل امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای رمزپایه اصلی مانند BTC و Ether را داد.ETH).

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس