طبق گزارش ها، گلدمن ساکس به اتحاد FTX با کمک نظارتی و فهرست عمومی چشم دوخته است

بحث گزارش شده بین دو مدیر عامل این شرکت در ماه مارس ماه گذشته اتفاق افتاد، در زمانی که FTX از CFTC درخواست کرد تا نقش کارگزاران را در ارائه محصولات حذف کند.

طبق گزارش ها، گلدمن ساکس در حال پیگیری اتحاد با یکی از صرافی های برتر ارزهای دیجیتال FTX است.

مدیر اجرایی گلدمن ساکس، دیوید سولومون گزارش می‌دهد که در ماه مارس در یک جلسه پشت درهای بسته با سام بنکمن فرید، بنیانگذار FTX ملاقات کرد تا در مورد چشم‌اندازهای مختلف همکاری با یکدیگر گفتگو کنند. گزارش شده است فایننشال تایمز

بر اساس این گزارش، موضوعات اصلی بحث در مورد کاهش انطباق با مقررات در ایالات متحده بود و گلدمن ساکس برای کمک به آنها، به ویژه در کمیسیون معاملات آتی کالا، پیشنهاد داد. جدا از کمک های نظارتی، بانک وال استریت نیز پیشنهاد کمک به دورهای مالی آینده را ارائه کرد.

آخرین گزارش رابطه رو به رشد بین غول های سنتی وال استریت و شرکت های نوظهور ارزهای دیجیتال را برجسته می کند. گلدمن ساکس همچنین علاقه خود را برای کمک به FTX در فهرست عمومی خود نشان داده است. با این حال، افراد آشنا با این موضوع ادعا کردند که Bankman Fried در حال حاضر به دنبال فرصت‌های خصوصی بیشتری برای جمع‌آوری سرمایه است.

مربوط: صرافی کریپتو FTX مجوز افتتاح دفتر مرکزی محلی را در دبی دریافت کرد

FTX پس از سه دور تأمین مالی به صدها میلیون دلار، ارزشی معادل 32 میلیارد دلار به دست آورده است. آخرین دور تأمین مالی در اواخر ژانویه و زمانی که شرکت کریپتو یک را بست دور تامین مالی 400 میلیون دلاری، که همچنین کوچکترین از سه دور تأمین مالی است.

گلدمن ساکس مانند بسیاری دیگر از غول‌های وال استریت، از روزهای ابتدایی خود راه درازی را پیموده است هجوم بیت کوین و در حال حاضر به دنبال گرفتن پای در FTX، یکی از بزرگترین شرکت‌های بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر هستیم.

گلدمن ساکس و FTX در زمان انتشار به درخواست‌ها برای نظرات Cointelegraph پاسخ ندادند.

گزارش‌های اتحاد بین یکی از بزرگترین بانک‌های وال استریت و یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در زمانی منتشر می‌شوند که FTX درخواستی را به CFTC ارسال کرده بود و درخواست حذف کارگزارانی مانند بانک‌های وال استریت در بازارهای مالی با محصولات آتی ارزهای دیجیتال خود را داده بود. .

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس