طرح ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران مشتاق ارزهای دیجیتال در بازار خرس

  • اذعان به این واقعیت مهم است که تقریباً هیچ محافظتی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال وجود ندارد.
  • استفاده از صرافی های محبوب تر می تواند ساده تر باشد.
  • راه‌هایی برای یادگیری در مورد کریپتو بدون سرمایه‌گذاری در ارز وجود دارد.

در بازار کریپتو در ماه می شاهد یک سقوط بزرگ بود و حتی در حال حاضر در بازار نزولی باقی مانده است. این می‌تواند برای سرمایه‌گذاران جدید و مشتاق ارزهای دیجیتال بسیار ترسناک باشد، اما یک “طرح نقشه ارز دیجیتال” وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن پیروی کنند تا کارها را کمی آسان‌تر کنند.

حتی قبل از سرمایه‌گذاری پول، مهم است که این واقعیت را بپذیریم که تقریباً هیچ محافظتی برای سرمایه‌گذاران کریپتو وجود ندارد. یکی از مواردی که باید مراقب آن بود این است چیزی که پمپ و تخلیه نامیده می شود، که در آن کلاهبرداران مردم را به خرید یک توکن تشویق می کنند که باعث افزایش ارزش آن می شود و سپس کلاهبرداران فروش خود را انجام می دهند و باعث کاهش شدید قیمت می شوند.

اگر یک سرمایه‌گذار تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بگیرد، استفاده از صرافی‌های محبوب‌تر مانند CoinBase، Binance یا FTX می‌تواند ساده‌تر باشد. پس از آماده شدن حساب کاربری، انتقال پول از بانک کاربر به آن آسان است.

وقتی صحبت از این می شود که چه درصدی از پورتفولیو باید شامل ارز دیجیتال باشد، تشخیص آن بسیار دشوار است زیرا هنوز داده های کافی برای تعیین این موضوع وجود ندارد. بهترین کار این است که نوردهی کاربر را کم نگه دارید.

عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که کاربر باید بر روی کریپتو خود مالیات بپردازد. با این حال، در صورتی که ارز دیجیتال را با نوع دیگری از ارز های دیجیتال نفروختند یا مبادله نکردند، مجبور نیستند در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش دهند.

اگر سرمایه‌گذار هنوز در مورد سرمایه‌گذاری کامل روی ارزهای دیجیتال مردد است، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری در ارز، در مورد کریپتو بیاموزید. برخی از گزینه‌ها عبارتند از خرید سهام در شرکت‌های ارز دیجیتال، یافتن شغل در ارزهای دیجیتال، یا صرفاً خرید توکن‌هایی برای آزمایش.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر