کریس لارسن، میلیاردر، گفت که استخراج‌کنندگان باید به دور شدن از PoW به‌عنوان یک «مثبت خالص برای طول عمرشان» نگاه کنند.

رئیس اجرایی و یکی از بنیانگذاران ریپل کریس لارسن از طرح خود برای ماینرهای بیت کوین برای دور شدن از Proof of Work (PoW) پرده برداری کرد و گفت که آنها باید آن را به عنوان “یک مثبت خالص برای طول عمر خود” ببینند.

او استدلال می‌کند که این می‌تواند افزایش عمده‌ای برای قیمت سهام شرکت‌های معدنی فهرست‌شده ایجاد کند «زیرا هر پیشنهاد کد جدیدی تقریباً باید مشوق‌های سودآوری برای جلب حمایت آن‌ها داشته باشد».

PoW الگوریتم اجماع است که تراکنش های بیت کوین ( BTC ) در بلاک چین را ایمن می کند . در حالی که شبکه بیت کوین ایمن ترین و قابل اعتمادترین شبکه است، میزان انرژی مورد نیاز استخراج بیت کوین باعث بحث بی پایان در فضای کریپتو می شود. در پست وبلاگ 10 نوامبر لارسن نوشت:راه حل در حال ظهور در میان کارشناسان آب و هوا این است که کد بیت کوین باید به یک الگوریتم اجماع انرژی کم تغییر کند، مانند آنچه که تقریباً در تمام پروتکل های اصلی رمزارز دیگر استفاده می شود. به عنوان مثال، در حالی که بیت کوین از انرژی تقریباً 12 میلیون خانه در ایالات متحده در سال استفاده می کند، روش های دیگر می تواند آن را به کمتر از 100 خانه در ایالات متحده برساند.

اتریوم در حال حاضر در نیمه راه تبدیل به Proof of Stake است. در حالی که لارسن گفت که این امر بیت‌کوین را به یک «غیرطبیعی» تبدیل می‌کند، اما اذعان می‌کند که هر گونه تغییر مشابه با مخالفت بیشتر شرکت‌های استخراج بیت‌کوین مواجه خواهد شد.

با این حال، او راه حلی برای توزیع عادلانه «900 بیت کوین در روز» از جوایز بلوک و «تقریباً 2.1 میلیون بیت کوین اضافی تا سال 2140» ارائه کرده است.

او پیشنهاد می‌کند که راه‌حل «کم‌ترین اختلال» برای مشکل انرژی BTC، «گرفتن یک عکس فوری از نرخ هش فعلی ماینرهای موجود و سپس پاداش دادن به ماینرها بر اساس توان هش متناسب» است.ماینرهای موجود صرفاً بدون نیاز به صرف انرژی اضافی یا سرمایه‌گذاری اضافی در دستگاه‌های استخراج، حق دریافت پاداش‌های بیت‌کوین آینده را خواهند داشت.»

تاجر میلیاردر توضیح داد که طرح او “منافع اقتصادی اضافی” و “مزایای سودآور” به ماینرها می دهد زیرا آنها همان درآمد را با هزینه های عملیاتی کمتری که برای قبض های برق خود صرف می کنند به دست خواهند آورد.

او پیشنهاد کرد که «پاداش‌های آینده […] می‌توانند نگه‌داشته شوند و نشانه‌گذاری شوند» و نتیجه‌گیری کرد که «در حالی که فرآیند اجرای این طرح‌ها با اجماع در جامعه بیت‌کوین زمان می‌برد، اما مزایای آن بسیار بیشتر از خطرات است».این دارایی‌ها می‌توانند برای ماینرهای موجود بسیار سودآور باشند، به خصوص که بیت‌کوین از وضعیت فعلی فاجعه آب و هوایی به یک فناوری مالی واقعا سبز در آینده می‌رود.»

لارسن به طور خاص به چندین سهام ماینینگ ایالات متحده از جمله استخراج دیجیتال Stronghold ( SDIG )، Hive Blockchain Technologies ( HIVE )، Canaan ( CAN )، Riot Blockchain ( RIOT )، BIT Mining ( BTCM )، Bit Digital ( BTBT )، Bitfarms ( BITF )، اشاره کرد. و ماراتون دیجیتال کاوی ( MARA ).

موارد مرتبط: اثبات سهام در مقابل اثبات کار: تفاوت ها توضیح داده شده است

نیازی به گفتن نیست، بعید است که این پیشنهادها مورد استقبال بیت کوینرها قرار گیرد – یا ماینرهایی که برنامه های بلندپروازانه ای برای افزایش سهم خود از هش دارند و درآمد اضافی را از طریق این طرح از دست خواهند داد. و با قضاوت بر اساس بحث و جدل در مورد تغییر اندازه بلوک، اگر این پیشنهاد مورد حمایت قرار می گرفت، تقریباً به طور قطع به یک فورک PoW منجر می شد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع