Cryptocurrency-USA-can-Shiba

  • در کمتر از یک سال ارزش شیبا اینو حدود 121,000,000 درصد افزایش یافت.
  • Shiba Inu اکنون در Robinhood است که می تواند تقاضای آن را افزایش دهد.
  • ETH Whale ۱۹۳ میلیارد دلار از طریق Shiba Inu Altcoins خریداری کرده است.

شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 4.96 درصد افزایش داشته است. بر اساس رتبه‌بندی فعلی CoinMarketCap، شیبا اینو پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ است که ارزش بازار زنده آن بیش از ۱۴ میلیارد دلار است.

افزایش سریع از ارز دیجیتال شیبا اینو از گمنامی در ژانویه 2021 به اوج 0.00008841 دلار در 27 اکتبر 2021، چیزی است که آن را مورد توجه سرمایه گذاران قرار داده است. در کمتر از یک سال، ارزش تقریباً 121,000,000 درصد افزایش یافت.

با این حال، برخی که انتظار داشتند رشد آن ادامه یابد، گمراه شدند. اکنون، میم سکه به یک ضرب الاجل نزدیک می شود، که ممکن است به این معنی باشد که هرگز به همان ارتفاعات نخواهد رسید.

ارزش سکه شیبا اینو تا 19 آوریل 0.00002515 دلار است، تقریباً چهار برابر کمتر از آخرین اوج خود. برای رسیدن به 0.01 دلار، ارزش توکن Shiba Inu باید تقریباً 40000٪ افزایش یابد.

طبق پلتفرم حسابداری، The Motley Fool، شیبا اینو چیز خاصی برای ارزشمند کردن آن ندارد، چه رسد به ارزش 0.01 دلار. آنها ادعا می کنند که اکثر ارزهای دیجیتال حداکثر ارزش خود را در دو سال اول پس از اوج گرفتن از دست می دهند.

سکه های شیبا اینو اخیراً در پلتفرم رابینهود فهرست شده اند که احتمالاً تقاضا برای این سکه را افزایش می دهد. در حالی که برخی از تحلیلگران نابودی آن را پیش بینی می کنند، برخی در حال ستایش این سکه هستند.

علاوه بر این، شیبا اینو در این بخش پذیرفته شده است بیت کوین پلت فرم of America (BTM)، یک اپراتور برجسته ATM BTC در ایالات متحده است. در نتیجه، علاقه مندان و سرمایه گذاران Shiba Inu ممکن است اکنون Shiba Inu را با بیش از 1800 BTM در سراسر ایالات متحده معامله کنند.

اخیراً ETH Whale ۱۹۳ میلیارد دلار از طریق Shiba Inu Altcoins خریداری کرده است که Shiba Inu را به بزرگترین هلدینگ توکن تبدیل کرده است. و در 24 ساعت گذشته، نهنگ ها بیش از 243 میلیارد دلار سکه شیبا اینو خریده اند.

اکنون این تصمیم به معامله گران و سرمایه گذاران است که آیا Shiba Inu ارزش آن را دارد یا خیر.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر