عاشقان کریپتو هنوز معتقدند که زمان STEPN هنوز به پایان نرسیده است

  • از هفته آخر ماه مه، توکن‌های بومی STEPN (GST/GMT) و دارایی‌های درون‌بازی افت زیادی داشته‌اند.
  • در حال حاضر، STEPN (GMT) شماره 1 در لیست ترند CoinMarketCap است و 0.9633 دلار ارزش دارد.
  • بسیاری از افراد در صنعت کریپتو معتقدند که زمان STEPN هنوز به پایان نرسیده است.

از آخرین هفته ماه می، STEPN توکن‌های بومی (GST/GMT) و دارایی‌های درون‌بازی افت زیادی داشته‌اند.

سرمایه گذاران STEPN را تخلیه می کنند
سرمایه گذاران STEPN را تخلیه می کنند منبع: TradingView

قیمت کفش های ورزشی NFT نیز طی چند روز گذشته کاهش یافته است. کفش های کتانی که یک ماه پیش 13 تا 15 SOL قیمت داشتند، اکنون حدود 4 تا 5 SOL ارزش دارند.

درحال حاضر، STEPN (GMT) رتبه 1 در لیست ترندهای CoinMarketCap است و پس از افت 4.66 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، 0.9633 دلار ارزش دارد.

وقتی به دوره‌های زمانی طولانی‌تر نگاه می‌کنیم، STEPN در هفته گذشته 3.82 درصد افزایش قیمت داشته است، اما در ماه گذشته 63.59 درصد کاهش داشته است.

بدشانسی STEPN با اعلام آن مبنی بر ممنوعیت رسمی آن در چین در ماه های آینده آغاز شد. همچنین از کاربران STEPN خواسته شد تا قبل از 15 ژوئن 2022 تمام دارایی های درون برنامه ای خود را مدیریت کنند.

از آنجا که توکن‌های GMT ​​از برنامه به صرافی‌ها منتقل شدند تا به فروش برسند، همه چیز فقط پایین آمد و مقادیر زیادی کفش ورزشی نیز در برنامه فروخته شد. بسیاری از مردم به دلیل ترس ناشی از اعلام STEPN شروع به فروش توکن ها و دارایی های خود کردند.

حتی پس از این، بسیاری از افراد در صنعت کریپتو معتقدند که زمان STEPN هنوز به پایان نرسیده است.

دلیل اصلی این امر این است که این مناسبت اولین بار نیست که چین تصمیم به ممنوعیت کریپتو می گیرد. هر بار که در گذشته این اتفاق افتاده است، قیمت ارزهای دیجیتال هنوز هم در نهایت راه خود را برای بازگشت به اوج پیدا کردند. بسیاری از مردم معتقدند که همین امر در مورد STEPN نیز صدق می کند.

یکی دیگر از دلایلی که STEPN ممکن است همچنان در بازی باشد، به خاطر همه به‌روزرسانی‌های آینده است که در گوشه و کنار پروژه هستند، مانند توانایی امانت دادن و قرض گرفتن کفش‌های کتانی در بازی.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر