90% از کل-بیت کوین-اکنون-در گردش است.-فقط-2-میلیون-باقی

  • افزایش قیمت بیت کوین پس از رسیدن عرضه کریپتو به 19 میلیون، 90 درصد از کل عرضه آن، انتظار می رود.
  • تاریخ نشان داده است که قیمت بیت کوین پس از افزایش عرضه در گردش بالا می رود.
  • اینفلوئنسر بیت کوین لارک دیویس دوباره مردم را تشویق به خرید بیت کوین کرد.

در قیمت بیت کوین (BTC) پیش‌بینی می‌شود به دنبال تحولات 1 آوریل گذشته، که شاهد آن بودیم که ارز دیجیتال محبوب بیش از 90 درصد از عرضه خود را در گردش داشته، افزایش یابد.

در حالی که بعید است جامعه شاهد استخراج بیت کوین به 21 میلیون باشد ارزهای ارز دیجیتال شده در آینده نزدیک، تاریخ نشان داده است که تغییرات قیمت بیت کوین پس از اضافه شدن توکن های بیشتری به گردش آن اتفاق افتاد.

قانون عرضه و تقاضا در اینجا نقش بسیار زیادی دارد. اکنون که کاربران کیف پول بیش از 19 میلیون دلار از 21 میلیون دلار را در اختیار دارند، عرضه بیت کوین کمیاب تر خواهد بود. با عرضه محدود، سکه های بیش از حد خرید شده تقاضای بیشتری دارند و قیمت های بالاتری دارند.

به دلیل ترس از از دست دادن (FOMO) در این دوره، ارزش دارایی های بیت کوین افزایش می یابد زیرا افراد بیشتری قبل از تمام شدن بیت کوین برای خرید بیت کوین رقابت می کنند.

قابل ذکر است که تنها 21 میلیون بیت کوین در گردش خواهد بود. در حالی که اطلاعات کمی در مورد نام مستعار وجود دارد خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو، مشخص است که بیت کوین به عنوان یک دارایی ضد تورم در مقابل فیات ایجاد شده است. سقف 21 میلیونی بیت کوین را در برابر تورم پوشش می دهد.

با توجه به این ویژگی، بیت کوین داران از عموم مردم برای تغییر به ارز دیجیتال حمایت می کنند. به عنوان مثال، لارک دیویس، اخیرا به اشتراک گذاشته شده است تورم منطقه یورو در ماه مارس امسال افزایش یافت که بالاترین نرخ جدید 7.5 درصدی را ثبت کرد.

دیویس ادعا کرد که افزایش تورم “همه جا اتفاق می افتد” و بعداً پیشنهاد کرد که مردم فقط باید “بیت کوین” بخرند.

در زمان نگارش این مقاله، محبوب‌ترین ارز دیجیتال بیش از 45 هزار دلار با حجم معاملات بیش از 23 میلیارد دلار در روز گذشته ارزش دارد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر