علیرغم آنچه شنیدید، بازار NFT هنوز مرده نیست: DappRadar

شکی نیست که مجموعه‌های NFT با چیپ آبی مانند BAYC اخیراً ارزش خود را کاهش داده‌اند، اما بازار کلکسیون‌های دیجیتال بسیار بزرگ‌تر است.

بازار توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT از اوج خود کند شده است، اما این بدان معنا نیست که صنعت مرده است – در واقع دور از آن است.

بر اساس آخرین گزارش صنعت DappRadar که در روز چهارشنبه منتشر شد، حجم فروش NFT در ماه می به 3.7 میلیارد دلار رسید. در حالی که حجم در مقایسه با آوریل 20 درصد کاهش یافته است، با توجه به اینکه دارایی های ارز دیجیتال به طور کلی هستند، فعالیت صنعت همچنان قوی است. در بازار نزولی.

DappRadar همچنین این واقعیت را برجسته کرد که حجم بازار هنگام اندازه‌گیری در توکن‌های اصلی خود مانند اتر (Ether) تقریباً به همان اندازه کاهش نمی‌یابد.ETH). نمونه موردی: OpenSea، بزرگترین بازار NFT، در ماه گذشته 950000 ETH در حجم معاملات تولید کرد که در مقایسه با آوریل تنها 6.5 درصد کاهش داشت. هنگامی که با دلار ایالات متحده اندازه گیری شد، حجم ماهانه OpenSea 25٪ کاهش یافت.

در همین حال، سولانا NFT بهترین ماه معاملاتی خود را ثبت کردبا افزایش 13 درصدی نسبت به آوریل، 335 میلیون دلار در تمام بازارها تولید کرد.

در حالی که حجم معاملات و فروش NFT از اوج خود کاهش یافته است، فعالیت صنعت همچنان قوی است. منبع: DappRadar.

گزارش DappRadar به مجموعه‌های NFT مانند Moonbirds و Solana’s Okay Bears به ​​عنوان بزرگترین کاتالیزورها برای عملکرد خوب صنعت در ماه می اشاره کرد. در همین حال، مجموعه رایگان NFT Goblintown از زمان راه اندازی در 22 می 31 میلیون دلار فروش داشته است. تقاضای بالا قیمت کف پروژه را از صفر به 6 ETH در زمان انتشار رساند.

با این حال، همه اخبار مثبت نبود، زیرا مجموعه‌های به اصطلاح «آبی چیپ» مانند Bored Ape Yacht Club (BAYC) با روی آوردن خریداران به مجموعه‌های تبلیغاتی جدید، ارزش آنها به شدت کاهش یافت. به گفته DappRadar، قیمت کف برای BAYC در ماه می 38 درصد کاهش یافت و از 150 اتریوم به 93 اتریوم کاهش یافت.

مطالب مرتبط: نیفتی نیوز: Robinhood برای راه‌اندازی کیف پول Web3، جوهرهای LimeWire با Universal سروکار دارد و موارد دیگر

اگرچه NFT ها از نوسانات بازار کریپتو در امان نیستند، به نظر می رسد این صنعت در حال ایجاد جایگاه قدرتمندی است – و در این فرآیند مورد پذیرش جریان اصلی قرار می گیرد. طبق گزارش اخیر جمع‌آورنده داده‌های ارز دیجیتال CoinGecko، پیش‌بینی می‌شود بازار NFT حرکت کند. بیش از 800 میلیارد دلار طی دو سال آینده

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس