عمان از شرکت کریپتو آمریکا برای کاهش شعله ور شدن گاز طبیعی حمایت می کند

  • آخرین دور جمع آوری کمک های مالی کروزوئه انرژی شامل صندوق سرمایه گذاری دولتی عمان بود.
  • همچنین شرکت انرژی 155 میلیون دلار تسهیلات اعتباری جدید دارد.
  • اولین پروژه آزمایشی گاز برای بیت کوین کروزوئه قرار است در سال آینده در عمان آغاز شود.

Crusoe Energy، یک استارت آپ مستقر در دنور که پیشگام به حداقل رساندن شعله ور شدن گاز با آن بود استخراج ارز دیجیتال350 میلیون دلار در سری C به دست آورد سرمایه گذاری که توسط سازمان سرمایه گذاری عمان، یک صندوق سرمایه گذاری مستقل، مشارکت داشت.

شعله ور شدن عمل تخلیه در اتمسفر هر گونه گازی است که در خطوط لوله جمع شده یا از کنترل خارج شده است. اگرچه این یک روش عادی برای به حداقل رساندن خطرات زیست محیطی و بهداشتی بوده است، اما به دلیل انتشار کربن خطرناکی که در طی خود فرآیند سوزاندن تولید می کند، همچنان مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین مشخص شد که صندوق ثروت دولتی عمان سرمایه‌گذاری مالکیتی را در یک شرکت آمریکایی انجام داده است که ادعا می‌کند به تولیدکنندگان سوخت فسیلی کمک می‌کند تا با استفاده از گاز طبیعی سرگردان برای استخراج ارزهای دیجیتال به جای آن، شعله‌ور شدن را کاهش دهند.

به گفته اسماعیل ابراهیم الحرثی، مدیر ارشد سرمایه گذاری های فناوری، این سیاست این شرکت است که میزان سرمایه گذاری های خود را فاش نکند، بنابراین هیچ کس دقیقا نمی داند چقدر سرمایه گذاری شده است. کروزوئه هم به عددی اشاره نکرد.

هنگامی که Crusoe Energy در ماه مارس با ExxonMobil همکاری کرد، آنها روی یک پروژه آزمایشی کار می کردند که تغذیه می کرد. ماینرهای بیت کوین با گاز مشعل علاوه بر Enerplus و Devon Energy، Crusoe Energy مشتریان دیگری نیز دارد. اولین پروژه آزمایشی گاز برای بیت کوین قرار است در سال آینده در عمان آغاز شود.

کروزو یکی از بزرگترین ماینرهای بیت کوین آمریکای شمالی است و قبلاً در ایالت هایی مانند داکوتای شمالی، مونتانا و کلرادو راه اندازی کرده است. ممکن است تا 1700 وسیله نقلیه بنزینی در نتیجه ادعای شرکت مبنی بر اینکه استخراج بیت کوین می تواند انتشار CO2 ناشی از شعله ور شدن گاز را تا 63 درصد کاهش دهد، از جاده خارج شوند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر