رشد ارزهای جایگزین در حال پیشی گرفتن از ارزهای دیجیتال برتر است. به ویژه، توکن‌های MATIC، UNI و AAVE به خوبی کار می‌کنند، در حالی که بزرگترین ارز، بیت‌کوین، همچنان برای حفظ موقعیت خود در بالای مرز 20000 دلار مبارزه می‌کند.

Polygon (MATIC) در 14 ژوئیه – یک روز پس از انتخاب آن برای برنامه توسعه کسب و کار نخبگان شرکت والت دیزنی – سر به فلک کشید. بعد از این اعلامیه، ارزش یک توکن MATIC با 22.5 درصد افزایش به 0.711705 دلار رسید که بالاترین قیمت در یک ماه گذشته است.

مطالب مرتبط | بهمن جهش جامد در اواسط هفته – آیا AVAX می تواند نویز مثبت را حفظ کند؟

این تنها شبکه بلاک چینی است که تاکنون توسط دیزنی انتخاب شده است. در نتیجه، ابزار اصلی و توکن سهام Polygon، MATIC، قوی‌تر از بسیاری از دارایی‌های دیجیتال رقیب خود بهبود یافت.

قیمت MATIC در حال حاضر 0.693640 دلار است که 9.2 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته و 46.7 درصد برای 14 روز گذشته افزایش یافته است. مطابق با CoinGecko طبق آمار، سکه 76.4 درصد نسبت به ATH خود در 27 دسامبر 2021، که بیش از هفت ماه پیش بود، کاهش یافته است. از سوی دیگر، 2.46 میلیارد دلار معاملات در 24 ساعت گذشته انجام شده است که نشان دهنده افزایش چشمگیر 31.46 درصدی است.

در حالی که Aave (AAVE)، 46 ارز بزرگ، در حال حاضر با قیمت 92.47 دلار معامله می شود و طی روز گذشته 16.4 درصد و در 14 روز گذشته 63.4 درصد افزایش یافته است. AAVE از زمانی که از خط حمایت در حال سقوط در 18 ژوئن بهبود یافت، صعود کرده است.

در جایی که برخی از آلتکوین‌های پیشرو یک جلسه معاملاتی نوسانی را تجربه می‌کنند، Uniswap (UNI) در طول روز 12.4 درصد رشد خیره‌کننده داشته است. قیمت فعلی Uniswap 7.06 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته 701.54 میلیون دلار است که 22 درصد افزایش یافته است.

بیت کوین در حال حاضر در نمودار روزانه 20853 دلار معامله می شود منبع: نمودار BTC/USDT از Tradingview.com

بیت کوین سطح توجه خود را حفظ می کند

بیت کوین با قیمت زیر 21000 دلار سطح جدیدی از توجه را به خود جلب کرد. همانطور که توسط BTC نشان داده شده است که در حال حاضر 4.3 درصد از نظر ارزش و با 20807.69 دلار معامله می شود، بازار ارزهای دیجیتال شروع به بهبودی می کند. علاوه بر این، بالاترین نرخ تورم در ایالات متحده در 40 سال گذشته، همانطور که توسط شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اندازه گیری می شود، باعث شده است که قیمت بیت کوین از پایین ترین سطح خود افزایش یابد.

خوب، نشانه هایی وجود دارد که بیت کوین در حال تثبیت است. با این حال، پس از افزایش ۲۲۰۰۰ دلاری کمتر از یک هفته قبل از تغییر مسیر، BTC همچنان به شدت در تلاش است تا جایگاه خود را بالاتر از سطح حیاتی ۲۰،۰۰۰ دلار حفظ کند.

مطالب مرتبط | یک شکست بالاتر از این سطح می تواند به بازیابی پولکادوت در نمودار کمک کند

سرمایه گذاران نگران هستند که چون تورم هنوز بسیار بالاست و فدرال رزرو در تلاش است تا با افزایش نرخ بهره که تقاضای اقتصادی را کاهش می دهد با آن مبارزه کند، نتواند از رکود جلوگیری کند. علاوه بر این، رکود اقتصادی برای سرمایه‌گذاری‌های پرریسک‌تر، از جمله بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، مطلوب نخواهد بود.

در کنار عوامل کلان، مشکلات موجود در صنعت ارزهای دیجیتال، کاهش قیمت را بدتر کرده است. وضعیت بازار کریپتو در حال حاضر شدید است. بهای بیت کوین اخیراً از بدترین سه ماهه خود در بیش از ده سال گذشته خارج شده است، اما همچنان 70.7 درصد پایین تر از بالاترین سطح تاریخ خود که در نوامبر 2021 تعیین شده است، معامله می شود.

             Featured image from Flickr, chart from Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر